vluchtelingen ook welkom in Delft
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Straks ook niet klagen dan als de OZB in Delft weer honderden euro's duurder is dan in andere gemeentes. De grootste klagers hangen hier nu de heilige samaritaan uit. Tot de blauwe envelop weer op de deurmat valt. Lekker hypokriet!
op de voorpagina op de Delftse Post. Heb daarover ook brief geschreven.
Nu doe ik graag mee aan het laten horen van een
genuanceerd tegengeluid.
Re:
Hoe weet je dat het de grootste klagers zijn die positief zijn t.a.v. deze petitie? Ken je ze, of is dat een wilde gok?
verdienen in een vrij land. Delft heeft een internationale bevolking,
mede door de vele buitenlandse studenten, dus een ideale stad
waar de vluchtelingen zich thuis kunnen gaan voelen, als de
inwoners hen die kans gunnen.
Beste Maarten,
Goed initatief.
Nu kunnen wij (de mensen die wel voor zijn) ook hun mening uiten.
Mvg,
Dirk Magnee
Geef hen vrijheid, veiligheid en rust. U krijgt of behoudt dat dan ook!
Niet meer dan normaal! Ik hoop dat ik meer kan doen dan alleen een petitie ondertekenen...
Re:
Misschien is het u ontgaan, maar er woedt in Syrië een oorlog, waarbij behalve een aantal Syrische strijdgroepen ook legers van een aantal andere landen betrokken zijn. In het land zelf valt dus weinig op te vangen. Em heeft u de moeite genomen om te kijken hoeveel vluchtelingen er al opgevangen worden in de buurlanden. Dat zijn er miljoenen - zeer veel meer dan het aantal vluchtelingen dat in Europa onderdak heeft gevonden.
IP adres van de universiteits bibliotheek is mogelijk hetzelfde voor alle studenten die tekenen vanuit hier, ik hoop dat dat niet voor problemen zorgt..
Wat zou ik aan metaliteit willen ontmoeten wanneer ik in dezelfde positie zou verkeren, dat is de vraag die mezelf heb gesteld.
| This discussion has been closed. |