Verplichten bed-alert/alarm KDV
Verplichten bed-alert/alarm KDV / Mededelingen / Er bllijkt geen meldplicht bij ongevallen te zijn! / Opmerkingen
|
Gast |
#12022-03-01 09:15Schandalig dat er geen meldplicht is! |
|
| |
|
Gast |
#22022-03-01 11:58Wat bedoel je meis? Dat ze het niet hoeven te melden bij igz? |
|
| |
|
Amy |
#3 Lachwekkend2022-03-03 22:43Dat wordt dan minimaal 3 (gemiddelde groepen) X 16 bedjes per groep X €100,-. Komen we uit op MINIMAAL €4.800,-. Vergeten we de stoeltjes dan niet? Je moest is weten hoe vaak kinderen daar vanaf vallen. Ongelukjes zitten in de kleinste hoekjes. Het is erg dat het gebeurd maar wel het risico wat je uit handen geeft. Ik werk zelf tig jaar in de kinderopvang. Oh trouwens, vergeet de commode niet! En dan ook meteen voor thuis, hoeveel ouders hun kind laten vallen van de commode zul je verbazen! ;) |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.