Verkeersveiligheid Kanaalstraat Utrecht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is een gevaarlijke straat.
LEVENSGEVAARLIJK!
Graag veel drempels, extra controle, hoge boetes ect.
Laten we met elkaar de stad veilig houden.
Mijn kinderen zitten op De Brug en deze school ligt aan zo'n onveilige weg. Maak het alsjeblieft veilig!
Goed initiatief zeg!
Wordt inderdaad tijd dat hier nu echt iets mee wordt gedaan. De Kanaalstraat wordt zolangzamaarhand een parade boulevard voor types die een broertje dood hebben aan verkeersveiligheid en geluidsnormen.
Re:
Gisteravond laan van Guinea. Als één streep. Politie gebeld. Moest melding in Hilversum uitleggen dat het in Utrecht een probleem is. De drempels veranderen niets. Die zijn er in alle zijstraten maar daar wordt ook hard gereden. Vrees dat er iets gebeuren moet voordat er actie ondernomen wordt. Dit is een probleem wat al jaren speelt.
Van de Damstraat de Kanaalstraat op is een ramp op de fiets in de spits. Ik zag dagelijks wat fout gaan. De druppel was op een haar na geraakt worden door twee VW golfjes die met zeker 80km/u in de richting van de laan van NG reden. Nu fiets ik om. Een zero tolerance-beleid is hier noodzaak. Overtreding is de hoogst mogelijke boete. Ook de eerder genoemde ideeën als eenrichtingsverkeer of autovrij lijken me passend.
Laatst werd er een fietser voor mij op de Kanaalstraat aangereden door een auto die uitweek zonder te kijken. Toen de fietser er wat van zei ging de automobilist achter hem aan met zijn auto. Het was kantje boord voor de fietser die nog net op tijd op het fietspad bij de moskee kwam. Te idioot voor woorden natuurlijk..
| This discussion has been closed. |