Verkeersveiligheid Kanaalstraat Utrecht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Correct. Ook op de Laan van Guinea geldt dat deze weg door allochtonen (laten we daar helder over zijn) wordt gebruikt waarvoor de meeste autochtonen naar Circuit Zandvoort gaan. Politie en co zie je in de Kanaalstraat wel, maar vooral op tijden waarop er geen winkelend en racent publiek is. Het is net of men de confrontatie met de overtreders niet aan durft, om wat voor reden dan ook...
Kanaalstraat & damstraat
wat mij betreft mogen Kanaalstraat en Damstraat in een zin genoemd worden. Ik ben niet het klagerige type maar heb al heel wat mensen aardig aangesproken op geclaxonneer , idiote acceleratie van voertuigen en onveilig rijgedrag. Ik moet zeggen dat ik er echt klaar mee ben en het lijkt ook niet minder te worden. Af en toe staat er een busje van de politie en dan doet iedereen lekker rustig.
ik hou van lombok en al z'n diversiteit maar dit moet echt veranderen.
er reed eens een auto echt onverwacht superhard achteruit waarop ik van de schrik met de vlakke hand (niet lomp) op de auto sloeg, maar vervolgens werd ik ingereden met of ik wel helemaal lekker was en wat ik wilde van ze. Gelukkig geen ruzie uiteindelijk, maar dit is toch een bizarre situatie?
Ik snap wel dat de politie niet staat te springen zo ontzettend veel, dus toch al lastige, jongeren aan te pakken. Ben je er met één bezig, scheurt de ander alweer voorbij. Maar goed, door niets doen verandert t nooit...
| This discussion has been closed. |