Verkeersveiligheid Kanaalstraat Utrecht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
kanaalstraat autovrij
Moet dagelijks door de Dam- en Kanaalstraat maar je komt door al dat dubbelparkeren met de fiets niet doorheen. En als ze rijden dan asociaal. Laan van Nieuw Guinea wordt schrikbarend hard gereden. Laat mij boetes uitdelen dan wordt ik rijk! :) Maar Kanaalstraat autovrij is een nog beter idee!
Soms denk ik echt dat in live in slechtste chauffeurs zit.
Het is bijna dagelijks dat ik een auto een tik op het dak geef omdat ze mij bijna omver rijden. Ze kijken niet en rijden te hard. Iedereen is daar heel druk bezig met alles behalve het verkeer.
Als het niet te handhaven is, dan gewoon autovrij maken. Goed voor de woz en een mooi winkelgebied erbij.
Super gevaarlijk.
Respectloos gedrag.
Onbeschoft etc etc
Drempels zijn in een dag gelegd lijkt me, wat houdt de gemeente tegen?!
Maar als het dan een keer mis gaat, is het wel dusdanig van de pot gerukt dat ik me grote zorgen maak:
Een '180' door een auto, midden op de Kanaalstraat, met rook en piepende banden, terwijl de achterkant van de auto op nog geen meter na bijna mij en mijn dochters op fiets raakt terwijl we staan te wachten om over te steken.
Een straatrace tussen twee auto's op klaarlichte dag, inclusief inhaalmanoeuvre terwijl er zeer veel fietsers rijden.
De mensen die dit soort streken uithalen moeten in mijn ogen inderdaad krachtiger (en directer) gecorrigeerd worden. En een betere opmaak van de straat kan het wellicht ook tegengaan.
| This discussion has been closed. |
Ik raad mijn kinderen altijd aan vooral NIET over de
Kanaalstraat te rijden: veel te gevaarlijk. Zelf mijd ik deze straat ook zoveel mogelijk. Erger me groen en geel aan te hard rijden en dubbel geparkeerde auto's omdat een stukje lopen blijkbaar te veel gevraagd is voor veel mensen.