Vergoeding Afbouwmedicatie NU!
Vergoeding Afbouwmedicatie NU! / Mededelingen / Geen reactie op onze petitie: 2161 mensen worden niet gehoord! / Opmerkingen
|
Gast |
#12022-06-28 07:59Kuijpers is er alleen voor zijn troetelkindje corona. Hij hoopt er nog lang over te kunnen vertellen. Ik denk dat we de straat op moeten. Het kapitalisme gaat er met het geld vandoor. In dit land moet je vluchteling zijn uit een oorlogsland. De nederlander bestaat niet. Daar bedoelde ze dit mee destijds. |
|
| |
|
Gast |
#22022-06-28 08:14Ik vind het kwalijk dat hier geen reactie op komt. Het is al meerdere keren niet gelukt om af te bouwen met antidepressiva, vanwege dat de stappen van de pillen halveren nog te groot zijn. Daarom vind ik het ontzettend belangrijk dat er vanuit Nederland een kans gegeven wordt om af te kunnen bouwen met taperingsstrips . Anders lijkt het of de regering steunt dat er pillen wordt voorgeschreven als dit niet anders kan, maar ze accepteren dat mensen dit hun hele leven moeten blijven slikken.
Vriendelijke groet
Corine |
|
| |
![]() Anonymous |
#32022-06-28 10:59Geachte heer Kuipers, |
|
| |
|
Gast |
#42022-06-29 04:36Nette brief gestuurd.
|
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.