trambestuurders genoeg is genoeg!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie trambestuurders genoeg is genoeg!!!.
|
Gast |
#12011-11-09 21:06hey is idd genoeg met die trams |
|
| |
|
Gast |
#22011-11-09 21:10KOM AAN IEDEREEN !! HET ZAL MAAR NET JOUW VRIENDIN - VRIEND ENZO ZIJN ! DIT MOET STOPPEN DAT ZE MAAR LEREN OP TIJD TE RIJDEN EN GEEN WINST TE WILLEN MAKEN OP DE TER HEYDELAAN ANDERS HADDEN ZE MAAR F1 PILOOT MOETEN WORDEN |
|
| |
|
Gast |
#32011-11-09 21:18er moet iets gebeuren want zo kan het echt ni langer want er blijven maar slachtoffers vallen |
|
| |
|
Gast |
#42011-11-09 21:18Een heel goed initiatief.Ik ben zelf al een paar maal met de lijn in kontakt gekomen.Het zijn echte wegpiraten. bedankt grtjes liliane. |
|
| |
|
Gast |
#52011-11-09 21:19ni te doen , en als ge ge de lijn een probleem hebt dan krijgen ze toch altijd gelijk |
|
| |
|
Gast |
#62011-11-09 21:23Gewoon om de veiligheid van onze kinderen en dierbaren de snelheid moet verminderen en ze hebben op sommige sporen wel nieuwe wagons gezet die hoor je niet halen veel sneller hun snelheid maar de oversteek paden en nog veel punten zijn gewoon bij het oude gebleven echt oud die "ONVEILIGE PADEN "moeten anders !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72011-11-09 21:40idd ik denk dat de mensen van de lijn het niet altijd gemakkelijk hebben maar dat wil niet zeggen dat ze de kings off the road zijn |
|
| |
|
Gast |
#82011-11-09 21:51Binnenkort wordt tramlijn 5 (Linkeroever-Deurne) doorgetrokken tot in Wijnegem. Dan passeert ze ook enkele scholen. Ik houd mijn hart al vast als deze schoolkinderen de Ruggeveldlaan moeten oversteken... |
|
| |
|
Gast |
#92011-11-09 22:54Bus en tram chauffeurs zijn verantwoordelijk voor hun passagiers en hun cowboy gedrag laat zwaar te wensen over. |
|
| |
|
Gast |
#102011-11-09 23:10Ehm kijk eens gewoon uit je doppen als je een tramlijn oversteekt.. Ik doe het al 30 jaar en ik heb er nog nooit onder gelegen.. |
|
| |
|
Gast |
#112011-11-09 23:12Sinds de heraanleg van de tram in Deurne zijn er 3 mensen onder gesukkeld. Dit komt omdat de tram minder moet stoppen omdat er minder keerpunten voor auto's zijn en de tram te snel rijd. Ook omdat er slechte oversteekplaatsen zijn. Blijkbaar dodelijke combinatie. |
|
| |
|
Gast |
#12 Re:2011-11-10 00:06hopen dat dat zo blijft voor je maar hier gebeuren te veel ongevallen op te korte tijd... hoeveel mensen moeten nog hun leven bekopen voor er veiligheids maatregelen worden getroffen?
|
|
| |
|
Gast |
#13 Re:2011-11-10 00:08ook al kijk je uit je doppen , de snelheden moeten aangepast worden en de trams moeten ni denken da ze een prioriteitsvoertuig zijn |
|
| |
|
Gast |
#14 Re:2011-11-10 01:24dan zedde ne gelukkige mens en wou dat de slachtoffers evenveel geluk hadden..jesus wa nen comment |
|
| |
|
Nessun Dorma |
#15 ieder zijn verantwoordelijkheid2011-11-10 15:15#9: - Ieder moet zijn verantwoordelijkheid opnemen, zowel bus-als tramchauffeurs MAAR ook een fietser of voetganger die door't rood wandelt of fietst met een mentaliteit van " ik heb altijd voorrang, ze zullen wel stoppen !!!" En anders laat je gewoon bus en tram links liggen en gaan we allemaal te voet of met de fiets, is dat geen idee ?
|
|
| |
|
Gast |
#16 Re: ze eerlijk de veiligheid daar is niet te doen en euh wat voor commentaar is dat voor iets2011-11-10 16:14 |
|
| |
|
Gast |
#172011-11-10 16:28Hopen dat het iets uithaalt |
|
| |
|
Gast |
#18 Re:2011-11-10 17:19waarschijnlijk er ook nog nooit mee meegereden ! dan praat je zo onverschillig niet. |
|
| |
|
Gast |
#192011-11-10 18:53Ben er al vaak moeten zijn en de trams rijden inderdaad met een te grootte snelheid! |
|
| |
|
Gast |
#202011-11-10 20:38Is mijn broer Gino die op dinsdag 8 november onder de tram terecht kwam op de Ter Heydelaan |
|
| |
|
Gast |
#212011-11-10 21:27telaat... |
|
| |
|
Gast |
#22 Re: Re: idd goei opmerking !2011-11-10 22:45 |
|
| |
|
Gast |
#23 GOED NIEUWS2011-11-11 00:39WIJ HEBBEN DE KRANTEN BEHAALD MET DE PETITIES MENSEN , THX VOOR JULLIE HULP , WE HEBBEN ECHT JULLIE STEUN NODIG , OOK HET VLAAMS PARLEMENT IS BEHAALD , WIJ GAAN PROBEREN DE TV EN ANDERE KRANTEN OOK TE BEHALEN |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-11-11 01:04- Date of removal: 2011-11-11
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#252011-11-11 02:07Tram is een doder zonder gevoel, hij rijd mensen in flarden en stukken en dan is hij nog steeds in zijn recht en worden de doden en verminkte andersvalide in de steek gelaten en moet de familie hun trauma verwerken met de gedachte dat hun familielid, kind, papa, mama enz ...de schuldige is of was ? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.