Teletekst moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Teletekst is hypersnel !!!
Wij hebben 4 kinderen en verkiezen geen kabeltelevisie zolang het kan.
Ook is de Www-industrie veel te pervers en $$$$(€).
Ik kijk wel terug naar de wolken voor het Weer en
verwelkom ik de kleine radio in de keuken...
Ik ken verschillende oudere personen die niet eens een computer hebben en die dagelijks teletext raadpleegden. Ze klagen nu steen en been, maar je zult deze mensen niet in de petitielijst terugvinden want een computer hebben ze dus niet, laat staan een emailadres.
Dank U VRT om een hele generatie in de kou te laten staan, goed wetende dat heel velen zich niet zullen verdedigen!
Kan het nog laffer?
te verzamelen.
Voor ons ook (mijn man, ik en onze zoon) vonden wij dit heel gemakkelijk om alle (algemeen) sportuitslagen, weerbericht voor
de volgende dagen, beurswijzigingen, media, lotto-uitslagen etc.
te bekijken ; hetgeen wij dagelijks voortdurend gebruiken.
Ik teken dus in naam van mijn ganse gezin, dus 3 x.
Als er niet zoveel mensen intekenen is dat niet een vaag teken dat niet iedereen vertrouwd is met internet en nieuwe media mogelijkheden ? anders hadden veel meer mensen getekend denk ik . Nu ben ik verplicht op de nederlandse teletext te kijken en das heel jammer . Het was me niet enkel om de sport te doen want de media bekeek ik ook elke dag en het weerberich . Nu ja speeld in de kaart van de dagbladverkopers e voor zij die het zich kunnen permiteren of telenet of proximus maar ook dat is voor velen een niet betaalbare luxe
Een schande dat men teletekst afschaft,gebruikte het dagelijks,zette meestal de tv aan om teletekst te volgen,gebruik nu zelfs minder de tv,we kunnen naar de nos teletekst kijken maar daar gaan de belangrijkste punten over Nederland.Mensen zonder pc kunnen zelfs niet intekenen op deze petitie.
Voor veel ouderen een achteruitgang. Niet elkeen beschikt over smartphone en pc. Het kon anders, afslanken maar niet afschaffen !
Tv-krant zonder gezever.
Ik mis mijn tv-krant. Kort en bondige verslaggeving zonder nonsens.
gemak
soevereiniteit
privacy
wablief ?
Teletekst wordt meegegeven met het analoge zendsignaal en vertrekt naar alle kanten en kan aan alle kanten naamloos bekeken worden.
Je hoeft geen computer te gebruiken om maatschappelijke informatie te bekijken die je graag wil weten.
Digitaal informatie bekijken houdt in dat een kleine groep mensen op elk moment kunnen weten wat je bekijkt en bekeken hebt! Dit wil ik NIET.
Daarom, geef ons Teletekst terug.
| This discussion has been closed. |