tegen opsluiting en gerechtelijke stappen jurgen D'hondt
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie tegen opsluiting en gerechtelijke stappen jurgen D'hondt .
|
Gast |
#12015-10-03 08:18Diernbeul |
|
| |
|
Gast |
#22015-10-03 08:23Omdat dierenmishandeling even erg is als mensenmishandeling!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#32015-10-03 08:29Is die petitie "tegen" opsluiting? Moet het niet "voor" opsluiting zijn |
|
| |
|
Gast |
#42015-10-03 08:30zou de titel niet "voor de opsluiting en gerechtelijke stappen Jurgen D'hont" moeten zijn?
|
|
| |
|
Gast |
#52015-10-03 08:31Is voor opsluiting niet tegen opsluiting !!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#62015-10-03 08:37Verander da keer na 'voor' inplaats,de mensn gaan da anders ni meer tekenen!! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-10-03 08:45- Date of removal: 2015-10-03
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#92015-10-03 09:04Hoog tijd dat België de strafbaarheid op dierenmishandeling en verwaarlozing een paar trappen hoger zet. |
|
| |
|
Gast |
#102015-10-03 09:08De ernst van de feiten. |
|
| |
|
Gast |
#112015-10-03 09:27omdat ik tegen dierenmishandeling ben |
|
| |
|
Gast |
#122015-10-03 09:39Om alle dieren een stem te geven!!!! |
|
| |
|
Gast |
#132015-10-03 09:46Omdat ik vind dat mensen moeten gestraft worden,als ze dieren mishandelen.en niet gewoon met een boete! Echt een schande ben er niet goed van !! En rechten ontnemen om ooit nog dieren te mogen hebben.. Wordt tijd dat er harder wordt opgetreden tegen DIERENBEULEN |
|
| |
|
Gast |
#142015-10-03 09:57dit kan en mag niet |
|
| |
|
Gast |
#162015-10-03 10:01Omdat ik tegen dierenmishandeling ben en dat die mensen als je ze mensen kunt noemen in de bak vliegen voor een lange tijd en een heel grote geldboete krijgen. Het is een schande om weerloze dieren zo te mishandelen ! |
|
| |
|
Gast |
#182015-10-03 10:03Heel erg zijn hond en slang uithongeren ! Deze mag zeker zijn straf niet ontlopen alsook het verbod om ooit nog dieren te houden !!!! |
|
| |
|
Gast |
#192015-10-03 10:08Dierenleed moet STOPPEN |
|
| |
|
Gast |
#202015-10-03 10:08ik haat mensen die dieren mishandelen , als je er niet kunt voor zorgen moet je geen dier in huis nemen , en als het echt niet meer gaat zijn er nog altijd propere oplossingen zoals een asiel of iemand die wel tijd en moeite doet om een dier gelukkig te maken , een dier op zo'n wijze behandelen is het werk van een onmens |
|
| |
|
Gast |
#21 Re:2015-10-03 10:09Titel klopt niet ... "Tegen opsluiting ipv "voor" opsluiting, wie is auteur van deze petitie? |
|
| |
|
Gast |
#222015-10-03 10:13waarom,dat zo'n smeerlappen van mensen moeten worden opgesloten en een hele zware boeten zouden moeten betalen en hem hetzelfde lot moeten laten ondergaan ,zoals dat hondje ,en ik heb ook een mopsje en dat doet pijn om dat verwaarloosde diertje daar te zien liggen |
|
| |
|
Gast |
#232015-10-03 10:16Via vrienden ken ik die persoon en heeft nog nooit goed gezorgd voor zijn dieren zelfs niet voor zichzelf!! |
|
| |
|
Gast |
#242015-10-03 10:19Dierenmishandelaars zijn in mijn ogen geen mensen maar echte monsters!! Hopelijk doen ze tzelfde met hem klootzak!! |
|
| |
|
Gast |
#252015-10-03 10:21Dit is onaanvaardbaar!!! . |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.