geen hoogbouw in Schoten
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ongepast om in schoten hoog te bouwen wij zijn een landlijke gemeente dus geen hoogbouw
Schoten moet zich tegen de hoogbouw verzetten, ongepast in zo'n toffe gemeente. Het bestuur heeft zich al eens eenmaal laten vangen, zie maar naar de hels lelijke blokken in de buurt van de Ridder Walter Van Havrelaan. Dat past HELEMAAL niet in het karakter van onze gemeente. Eric B komt tegenwoordig veel in de kijker, het gevaar daarvan is dat je dan TE ambitiues word. Eric-ske ge zé NIE goe bezig, ik versta niet dat je partij deze misvorming van ONZE gemeente toelaat. Maarten het word tijd dat je ingrijpt denk ik, voor het te laat is. Dat men nog maar aan zoiets denkt.... spijtig.
Schoten is een groene gemeente, dit is wat het zo speciaal maakt!
Non het verleden zijn er reeds 'buildings' gezet in de dorpskern waar enorm veel groen is weggehaald geweest.
De Vaart is een mooie plek voor wandelaars en fietsers, waar ook de passerende automobilisten van meegenieten! Een building ruïneert dit uitzicht en rustiek karakter!
Trek een streep onder dit verschrikkelijk lelijke en domme project en laat de Schotenaar beslissen! Deze building brengt geen enkele meerwaarde aan de gemeente!
We wonen in een dorp !
2500 € 20,000 250,000 € 30,000 € € 21.000 aan € 1.500.000 voor
Het contact: Jackwiber:
Ik ben een persoon die internationale leningen aanbiedt. de schuld van speciale bestemming tussen de tennisbaan en de lange termijn 2500 € 20,000 250,000 € 30,000 € € 21.000 aan € 1.500.000 voor alle ernstige mensen zijn echt in de behoefte, de rentevoet bedraagt 3% in de loop van de periode van vergoeding. Ik geef leningen.
Het contact: Jackwiber:
Re:
Ge moet ni gaan lopen!
Genoeg schotenaren om de pleinen die bestemd zijn voor hoogbouw te gaan bezetten! Het gemeentebestuur en de overheid moet luisteren naar het volk! Niet andersom!
| This discussion has been closed. |
Geen stad.