geen hoogbouw in Schoten
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoogbouw werkt verstedelijking in de hand en is zeer ongepast voor een van nature laagbebouwde gemeente als Schoten. De huidige beschikbare infrastructuur voor parkeergelegenheid is nu al een groot probleem en zou enkel nog groter worden. Laat ons het ''dorpse'' karakter van Schoten, het groen en de enkele stille plaatsen bewaren ipv deze nog te doen krimpen.
Re: inderdaad!!!! laat nog wat groen over en speelruimte. Er staan al teveel woningen.
Omdat ik vaststel dat het steeds maar drukker wordt.
Er meer en meer groen en open ruimtes verdwijnen om op te bouwen. Hoe meer men bouwt hoe meer inwoners er komen, kan goed zijn voor de gemeentelijke financiën, maar niet voor de inwoners, niet voor het milieu en niet voor de luchtkwaliteit.
Zal op lange termijn Schotenaren doen uitwijken naar meer landelijke gemeentes.
Marc van hoof
hoogbouw of niet,het landelijk karakter is al lang foetsie.Het parkeerprobleem is niet alleen te wijten aan de hoogbouw maar vooral aan het feit dat een gezin met maar 1 auto tot de voltooid verleden tijd behoort.Het groene schoten heb ik nog meegemaakt maar daar is nu toch ook al niet veel meer van te zien zo'n 40 jaar geleden kan een schotenaar zeggen ik woon in een groene gemeente,schoten is mijn inzicht aan het verloederen
| This discussion has been closed. |