Teeven als burgemeester van Haarlem? NEE!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat ik bonnetjes controleer bij de gemeente leek het me beter om nu ff een pseudoniem te gebruiken. Zolang als onduidelijk blijft waarom Fred niet vervolgt wordt terwijl hij criminelen, in strijd met de Wet en z'n ambtsinstructies, aan heel veel geld hielp en versneld op straat wist te krijgen hoort hij niet in het stadhuis maar in de koepel !
Weten jullie nog hoe dhr Teeven als staatssecretaris omging met vluchtelingen, kinderen van illegalen etc etc? Dat staat voor mij gelijk aan de uitverkoop van de beschaving. Blijf graag ver weg van Haarlem...
Iemand die in zijn positie als staatssecretaris nodeloos met miljoenen smijt, is een positie als burgemeester niet waard. Zelfs niet in een dorp met 3 inwoners.
Geen maffia leden voor burgemeester
Iemand die van de VVD is met zoveel criminele acties in een jaar en die het bestaat te sjoemelen met "het bonnetje"?
Nee dank u!
Helaas zijn het nog steeds niet primair de inwoners die beslissen over dit soort posities. Want eigenlijk gaat dit mij als Amsterdammer helemaal niet aan. Ik teken puur uit solidariteit met die arme bedreigde Haarlemmers.
| This discussion has been closed. |