Teeven als burgemeester van Haarlem? NEE!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re:
Nee hoor ik ben juridisch geschoold en weet hoe lastig deze dingen zijn. Er waren geen regels toendertijd. Zit gewoon even te kijken wat Nederland schrijft. Allemaal zijn we rechters. Sommige dingen mogen de onderhandelingstafel niet verlaten en dat weten veel mensen niet. Criminelen hebben dank zij onze rechtsstaat soms vrij spel. Wat kun je dan als officier van justitie soms doen. We praten over 1998!! Dit is toch politieke opzet . Iedereen ziet dat toch!!!
Re: Re: Re:
Deel 1 ben ik niet mee eens. Ik vind de redenaties dom
deel 2 kan ik mij in vinden. Ik wil eerlijke discussie en eerlijk proces. En om
mensen nu gelijk corrupt te noemen is zware beschuldiging aan iemands huis. We krijgen zo n gooi het maar op internet mentaliteit en daar reageer ik op
Re: Schandalig als deze corrupticus burgemeester van Nederland zou worden!
#8: - Schandalig als deze corrupticus burgemeester van Nederland zou worden!
Kennis en oordeel niet te snel. De media en oppositie kloppen dingen op.
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#259: michael - Re:
Ik vind het niet echt van inteligentie getuigen als iemand andere mensen permanent dom noemt, of domme burgers zoals u doet. Komt een beetje dom over!
On topic: Als oud Haarlemmer (in beide betekenissen van het woord - ik heb burgemeester Cremers nog meegemaakt) zou ik het bijzonder betreuren als een door incidenten, gesjoemel en leugens omgeven en dus omstreden man als Teeven burgemeester zou worden.