Teeven als burgemeester van Haarlem? NEE!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is ongelofelijk dat deze man niet inziet dat zijn rol uitgespeeld is in de politiek Accepteer je nederlaag, man en zeg wat die deal destijds inhield. Waarom moet jij de enige in de wereld zijn die weet wat die deal inhoudt. Als niemand dat mag weten dan is de conclusie dus dat het "stinkt".
Re:
Teeven is geen crimineel. Je praat over politieke machten bij justitie. Alleen domme mensen zonder opleidingen of visie zeggen deze dingen. Veroordeel iemand niet van te voren als je alle feiten niet kent. Idioot gedoe altijd in Nederland.
Die man mag nergens meer aan zo.n baan komen.
Is niet integer. Met zn deals.
Re:
Dat kan niet die deals kunnen juridisch niet openbaar worden. Toendertijd verkwam men erger met de deal
Re:
Ook u kent de feiten niet en reageert op niet onderbouwde emoties. Dom echt dom zulke uitspraken.
Re:
Politiek ja maar waarom zou deze man een slechte burgermeester zijn doet u aan hr zaken of zo. De domme niet controlerende burger aan het woord . Stom emotie gedoe
En dat wil dan burgemeester worden.
Vind dit schande.
Zo iemand behoor geen vertrouwenspositie meer te bekleden.
Re:
Ik ga er vanuit dat Teeven toen met de kennis van toendertijd een deal met een crimineel heeft gesloten on erger te voorkomen. Voor u iemand corrupt noemt zou ik maar uitkijken mensen kunnen u daarvoor aanklagen. Feitenkennis beste mensen
Wat is er mis gegaan met 'Het bewijs van goed gedrag?'
Na onze (ik ben van oorsprong Haarlemse) huidige burgemeester die ik geweldig vind, Fred Teeven als opvolger? Nee!! Nee!! Nee!!
Een burgemeester dient van onbesproken gedrag te zijn. Punt. Iedere verdere discussie is in dezen dus overbodig. Dag meneer Teeven! Volgende kandidaat, svp.
Re: Re:
Weet jij wat je in 1998 nog precies hebt gedaan achter de punt komma? Of dat er een papier van was. Ik ook niet? Hou toch op met mensen vooraf op de brandstapel te zetten. Over veel dingen kan en mag hij niet praten...we weten niet alles maar oordelen wel. Belachelijke bemoeiallerigheid in Nederland. Snap dat dit politiek bij justitie is... En reageer niet als domme Nederlander zonder opleiding
Re: Re:
@michael: u bedoeld voor God, vaderland en zijn Zwiterse bankrekening?
| This discussion has been closed. |