Teeven als burgemeester van Haarlem? NEE!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
hoop toch echt dat de stad waar ik ooit ben geboren met deze man niet in zee kan gaan !! Sorry Haarlem ???
dat kan je van deze man niet zeggen....
Teeven als burgemeester van Haarlem? Neen!
De man in kwestie is absoluut niet integer met zijn dealtjes met de onderwereld en het is een VVD 'er en ik verfoei die partij.
Omdat ik Teeven een onbetrouwbare VVD politicus vind , die bovendien herhaaldelijk van weinig wijsheid getuigt. Kortom: volstrekt ongeschikt als burgemeester van welke gemeente dan ook.
omdat ik een gruwelijke haat ondervind voor deze doorgeslagen fascist, het is een vuile schofterige hypocriete kwal, net zoals die gore tyfushond Opstelten, ik hoop van ganse harte dat de haat die deze beide ´heren´ de wereld in geslingerd hebben door de loop der jaren drievoudig teruggeslingerd word in hun rotbakkes! Tevens hebben zowel Teeven, Opstelten als alle andere fascisten van de Tweede Kamer het op hun geweten dat pedofielen die nooit een misdaad jegens kinderen etc hebben begaan, toch gestigmatiseerd/gecriminaliseerd/gedemoniseerd en uit buurten weggejaagd worden, ik geloof heilig in Karma, en hier zullen deze pedojagers nog gigantisch voor gaan boeten (pedofilie en kinderen gaan prima samen, er zijn zelfs volwassenen die tegenwoordig aangeven positieve (sexuele) ervaringen te hebben gehad als kind met pedo´s, zo heeft bijvoorbeeld Pim Fortuyn zelfs in een van zijn boeken aangegeven dat hij als kind prettige sexuele ervaringen had opgedaan met een soldaat, waarom word dat VERDOMME verzwegen door politici als Teeven, Opstelten etc?).
NO DEAL
NO DEAL FRED ZEKER HAARLEM LEEG PLUKKEN EN DAN WEER VRETREKKEN ,GA LEKKER VRIJWILLERGERSWERK DOEN.
| This discussion has been closed. |
bur·ge·mees·ter (de; m,v; meervoud: burgemeesters)
wettelijk burgerlijk hoofd en vertegenwoordiger van een gemeente
En het is nou juist die wet waar hij de laatste tijd wat problemen mee heeft.