Stop particulier vuurwerk!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kortom: OOK IK HAAT VUURWERK!
vanaf 18 u en dat gaat de hele avond door !!!!!!
Re: Vuurwerk
joh ga lekker ergens anders heen dan en val iedereen die vuurwerk wel leuk vindt niet lastig !
Als je met explosieven wilt werken heb je maanden training nodig, een bewijs van goed gedrag, tig veiligheidscertificaten, psychische evaluatie en wie weet nog meer......
Met oud en nieuw mag elke dronken malloot met bommen gooien....
Met elk jaar talloze slachtoffers en soms een dode te betreuren.
Deze situatie is volledig van de pot gerukt, een nationaal / europees verbod op particulier vuurwerk is de enige goede oplossing.
Enorme stress/angst van vele (huis)dieren.
Economische schade aan gebouwen en mensen
Re:
we hebben weer iest gevonden hoor.
eerst de moorkop, daarna de zwarte piet, de oude diesels , de kolen centrales, en u jawel het ons zo dierbare vuurwerk. doen we al 100 jaar en elk jaar weer met gewonden en doden. is dat erg , ja. moeten we het daarom afschaffen . neen.
wel comntrole op ilegaal vuurwerk , daar is een mooie taak weg gelegd voor Europs. laat on lekker knallen die 1 x per jaar .
het lijkt wel of een ieder het momentum van nu gebruikt om zijn punt te maken en de zin van een minderheid door te drukken.
fijne en veilige jaarwisseling allemaal met of zonder vuurwerk.
Marinus
1 de luchtkwaliteit
2 huisdieren (die totaal op tilt slaan)
3 de zorgkosten: o.a. door ernstige oogschade (tot aan totale blindheid)
4 veel mensen die een TIA, herseninfarct of hersenbloeding hebben gehad. Velen daarvan kunnen absoluut de knallen niet verdragen. Dit gevolg wordt zelden genoemd, maar is reëel.
Plus het aantal ongelukken gaat niet omlaag. Met degenen die zelf stunten, heb ik geen medelijden. Maar wel met onschuldige omstanders die getroffen worden.
Dieren hebben geen stem , wij moeten hun stem hierin zijn .
Respect
Omdat ik vuurwerk vervuiling vind qua geluid en aarde.
Heel mijn tuin (voor en achter) en auto ligt onder de vuurwerk troep en dat terwijl ik zelf geen vuurwerk af steek!!
En daarbij vind ik het zielig voor div soorten dieren die doodsbang zijn van al die harde knallen.
Beter 1x om 12 uur op 1plek per plaats, nog gezelliger ook :)
| This discussion has been closed. |
Re:
#126: -
Hier wonen groen mannen in de straat. Gene enkele dat zijn bek opendoet van al dat gedoe met vuurwerk. Dat ze eens in de velden gaan kijken wat voor afval er ligt van vuurwerkpijlen.
Leve de groene zakkenvullers!!!