stop kindergeweld en misbruik
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#26: - jaaaaaaaaa daarom deel de link met iedereen zodat we een landelijk netwerk krijgen van de bevolking en dat dit nu moet STOPPEN
Re:
#28: - dank je wel uit naam van de kinderen van onze toekomst zij verdienen een veilige plek in de maatschappij ......
Treurig dat dit er moet zijn.
Re:
#32: insane66 - daarom deel de link met iedereen want alleen samen hand in hand kunnen we wat bereiken....
Re:
#34: - juist idd daarom moeten we samen laten zien hoe ernstig dit is
Re:
#36: - daarom deel de link via je fb en hyves enzzzz geef m door aan iedereen die je in je lijst hebt staan alleen samen staan we sterk
Re:
#40: - dank je wel deel de link aub met iedereen die je kent
Re:
#42: - ben ik idd met je eens maar alleen samen veranderen we dit
Ik hoop dat ik, met mijn handtekening, kan bijdragen aan het verminderen van kindermisbruik c.q. kindermishandeling c.q. kindermoord. Dat moet beginnen bij het veel zwaarder straffen van de daders. Ook met veel zwaarder straffen van pedofielen en bezoekers van pedo-sites. Wij nemen zoveel over van Amerika ... laten wij de strafmaat dan ook overnemen. Daar krijgt men levenslang. Men is veel te soft hier. Regering en rechters: stel eens een daad en durf zwaarder te straffen. Geen doodstraf maar gewoon levenslang (en dan echt levenslang).
Lezen!!
Wedden dat vrouwen over de hele wereld willen komen. wie weet dat die idioten van Nederland eindelijk snappen hoe erg vrouwen er onder lijden van de kinderen!!
Ik zou meteen komen !!
Re: Lezen!!
#48: nee - Lezen!! dat zou idd een idee kunnen zijn....deel de link met iedereen aub zodat we in ieder geval een landelijk gezicht krijgen.....
| This discussion has been closed. |