STOP DE BROODFOK
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP DE BROODFOK.
|
Gast |
#12014-07-21 19:57ik ken er zelf niet veel van, maar als ik het verhaal lees dan kan dat gewoonweg niet! |
|
| |
|
Gast |
#2 Re:2014-07-21 20:15dit is de waarheid. ik heb al beelden gezien dat ik ze gewoon heb moeten afzetten omdat ik het niet meer kon aanzien. dieren die op raasters zitten in hun eigen ontlasting, geen daglicht te zien krijgen en volledig afgetakeld door het fokken. er moet iets aan gedaan worden want dit kan zo niet verder |
|
| |
|
Gast |
#32014-07-22 12:55Zelf meegemaakt hondje gekocht en het werd ziek,gebeld naar die broodfokker en moest direct naar zijn dierenarts komen.....mankeert NIETS.....na 3 dagen dood ....hartproblemen. Mijn dierenarts stelde een zwaar hartprobleem vast na onderzoek van het dode diertje....verslag ...tegenexpertise ...NUL op die manne pakt niks!!ze mochten die dierenartsen die de broodfokmaffia helpen ook eens aanpakken en desnoods schorsen een dierenarts is er toch om te helpen en ni om zijn zakken te vullen. |
|
| |
|
Gast |
#42014-07-22 18:01hier hoeft geen commentaar, als je bij ons op de hondenschool ziet wat er soms binnenkomt, gekocht in het hezehof. daar zijn geen woorden voor!!! |
|
| |
|
Gast |
#52014-07-22 21:17Broodfokkers gebruik eens uw verstand en laat zien dat er toch een hart in jullie aanwezig is en stop met uw portefeuille te vullen ten koste van al deze lieve beestjes !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#62014-07-24 12:23heb daar ook een puppy gekocht over een jaar enhalf en die was ook ziek ! maar gelukkige is hij erdoor gekomen ! |
|
| |
|
Gast |
#72014-07-24 14:34spijtig dat hezehof niet kan gestopt worden en gesloten de problemen zijn daar allanger gekend! |
|
| |
|
heidi lemmens |
#82014-07-24 19:46DANK U VOOR DE REACTIES, MAAR NU BLIJKT HET DAT ER PERSONEN WORDEN BEDREIGT DOOR DE BOVENVERMELDE FOKKER. DUS HET DWEILEN MET DE KRAAN OPEN. TOCH ALLEN BEDANKT |
|
| |
|
Gast |
#92014-07-25 16:03STOP de broodfok , de dierenmishandeling |
|
| |
|
Gast |
#102014-07-26 08:18moet afgelopen zijn met die dierenhandel ! |
|
| |
|
Gast |
#112014-07-26 09:59Dit moet stoppen! |
|
| |
|
Gast |
#122014-07-26 14:26Mijn ma heeft ook een hond van Hezehof met Tsjechische afkomst. Het beestje is chronisch allergisch en krabt zich de hele dag door, ondanks de medicatie. Wij adopteerden een Griekse straathond en die is supergezond. |
|
| |
|
ysahsa |
#13 Re:2014-07-26 16:54heel domme opmerking, ten eerste lezen broodfokkers dit niet, en ten tweede hebben die geen hart, maar alleen een kassa en een volle portefeuille !!!!!
|
|
| |
|
Gast |
#142014-07-26 19:49AUB help de hulpelozen dieren,als jullie een hart hebben steun de dieren,ze verdienen dit niet !!!! |
|
| |
|
Gast |
#152014-07-26 19:59Stop broodbakkers !! |
|
| |
|
Gast |
#16 Re:2014-07-28 18:31WE BLIJVEN DOORGAAN DESONDANKS DE BEDREIGINGEN. MENSEN DELEN , DELEN EN NOGMAALS DELEN. TEVENS OPROEP AAN IEDEREEN: WIE BIJ DEZE FOKKER EEN PUP OF PUPS GEKOCHT HEEFT, GELIEVE JULLIE VERHAAL NEER TE SCHRIJVEN AAN HET FOD DIERENWELZIJN. HOE MEER KLACHTEN HOE MEER BEWIJZEN ER ZIJN. SCHRIJF DESNOODS HIER JULLIE VERHAAL NEER DAN DOE IK DE VERDERE AFHANDELING NAAR HET FOD WEL. HEB DEZE INFORMATIE DOOR GEKREGEN VIA EEN KENNIS DIE AL DE MOEITE DOET OM DEZE FOKKER TE STOPPEN |
|
| |
|
Gast |
#172014-07-31 17:27zo mensen moeten ze vastbinden naakt en een geit voor zijne lul zetten dat die kan tutteren.en afzien dat ie er dood bij neervalt aan zo mensen die ook nog graag met bedrog bezig zijn |
|
| |
|
Gast |
#182014-08-03 11:13Vind het triest dat er zo met dieren wordt om gegaan |
|
| |
|
Gast |
#192014-08-03 11:49Deze petitie had eigenlijk niet nodig hoeven zijn. Wie had gedacht dat anno 2014 deze verschrikking die broodfok heet nog zou worden toegestaan ! |
|
| |
|
Gast |
#202014-08-03 12:38Stop deze dierenmishandeling |
|
| |
|
Gast |
#212014-08-03 13:15Keep up the good work |
|
| |
|
Gast |
#222014-08-03 13:39stop deze wreedheid ...geld verdienen over de rug van onze medebewoners....kan met deze waanzin van onschuldige dieren verhandelen...STOP NU! |
|
| |
|
Gast |
#232014-08-03 13:45Hoop dat er eindelijk eens definitief aan word gedaan. |
|
| |
|
Gast |
#242014-08-03 13:53Broodfok moet stoppen!!!! |
|
| |
|
Gast |
#252014-08-03 14:00ik vind dat het afgelopen moet zyn met deze praktyden van dierenmishandelen veel succes met het halen van handtekennegen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.