Stop besparingen levensbeschouwelijke omroepen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Als men "toevallig" minister wordt heeft dat zo zijn gevolgen.
M.i. is dit positief omdat dit de visie van de kijkers en tegelijk ook het programma-aanbod op de publieke omroep diversifieert, kleurt, nuanceert, verrijkt én afstemt op de diverse deelgroepen onder de Vlaamse kijkers.
Net zoals alle Vlamingen subsidiëren de tienduizenden (?) Vlamingen achter elk van de levensbeschouwelijke omroepen door hun belastingen de publieke omroep.
Waarom zouden zij dan niet regelmatig op de publieke zender een uitzending mogen bekijken van de levensbeschouwelijke omroep van hun keuze ?
aan iedereen te blijven laten horen via T.V en RADIO
ik vindt het erg als jullie dit zouden doen laat de naam JEZUS
via de media blijven bestaan .IK dank jullie daarvoor.
Ik reageer want Braambos is voor mij een uitzending waar nog eventje word stilgestaan wat rotsvast geloof soms mensen tot diep geloof en een mooie getuiging kan brengen. Ik hoor nooit dat een zuster of priester een depressie doet op moet behandeld worden voor zelfdodingsprobleem?
iedere week is het een tijd om eens rustig na te gaan wat christen zijn betekend?
ook even in eigen hart te kijken en rustig worden.
daar word niet met de gsm gespeeld zoals in de poletiekeuitzending in de namiddag (politica) er word daar maar gelachen en met de gsm gespeeld geroddeld en gelachen met degene die aan het woord is.
wordt het niet eens tijd door ook de regel in te voeren geen gsm zoals bij ons op het werk.
wij geen gehoor heeft voor deze vergaderingen blijf dan thuis het gaat over de toekomst van ons land.
IK HEB GEEN KINDEREN JULLIE MISSCHIEN WEL ik ben wel bewust van het bestaan van ons land en onze wereld, en hoopt dat er nog iets zinsvol overblijft voor het nageslacht. of is het alleen maar de centen die jullie krijgen bij aanwezigheid.
wie het niet o serieus neemt blijf dan liever thuis!!!
Kijk even naar Braambos, daarna slechts eenmaal in eigen hart. Dan worden misschien ogen geopend die nu gesloten zijn.
en worden de paardebrillen van sommigen verweiderd hoemeer hoe beter.
Het verbieden of onmogelijk maken staat rechtlijnig ten opzichte van democratie op alle gebied. Echte neutraliteit van de overheden is onontbeerlijk voor een verdere ontvoogding van de mens binnen het staatsbestel.
Het beknotten van pers-, godsdienst- ...vrijheid is daarom ook noodzakelijk verwoord in grondwetten.
De ontwikkeling binnen minoriteiten, zoals voor grotere fracties van de bevolking is een fundamenteel menselijk recht en waarborgt respectvol samenleven!
ik ga er mee akkoord dat de zenders moeten blijven
zelf kijk ik steeds naar braambos ik zou het niet kunnen missenbelangrijk dat ze blijven
deze zaken zijn meer dan ooit nodig om begrip voor elkaars visies te verduidelijken!
zoals ik hier lees, en zoals duidelijk mag blijken op vele andere (gruwelijjke) fronten, is de prijs van onwetendheid, domheid, onvergeeflijk groot..
deze actie geeft blijk van een evenredige domheid, en ik mag hopen dat er iets gelijkaardigs voor in de plaats komt, met duidelijke en verhelderende reportages zoals bij o.a. Lichtpunt.
| This discussion has been closed. |
Re:
#76: -
Ik sta hier volledig achter, ik zou het niet beter kunnen formuleren.