Steun Revabo en de plaatselijke werkgelegenheid
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Iedereen wil werk dicht bij huis, maar de fabriek mag niet naast hun huis staan?
Re: Re:
regels worden helemaal niet overboord gegooid,integendeel dit gebeuren zorgt voor financiele kosten voor de ganse bevolking dit zijn duizenden gezinnen,begrijpe wie kan na28 jaar vergunde activiteit
het zijn veel meer dan 150 mensen de toeleveringsbedrijven worden ook getroffen om nog niet te spreken over de honderden particuliere bouwers die door de uitstekende logistieke ligging van dit bedrijf hun bouwkost gevoelig zullen zien stijgen en dit na 27 jaar recyvlage activiteit (en vergund) wat heb je hier op te zeggen
Re: Re:
waarom heb je toen niet ingegreepen ik woon er recht over en heb nog nooit last gehad of klachten het is altijd vergunt geweest en het een hoort bij het ander laat ze gewoon gerust het geeft veel werk in de omtrek ook voor andere bedrijven en als je er van toen woont wist je het dat het er was net als ik maar ik heb geen klachten
Op vraag van de regering is dit de laatste jaren zo ongedwongen en gepromoot. Dus enkel omhooggevallen gevallen snoepjes moeten nu niet komen klagen en zagen.
| This discussion has been closed. |