Sky Sport HD op Telenet
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sky Sport HD op Telenet.
|
Gast |
#12013-12-27 21:28super initiatief |
|
| |
|
Gast |
#22013-12-28 12:22Als ze eurosport van de kabel gaan halen, vier stopt met F1. Waar moeten we nog sport zien? Kleine zendertjes die minder bekende sporten uitzenden(lees sport10), hebben het moeilijk overeind te blijven. Nogtans hebben die aandacht nodig die sporten. Of moet het echt altijd om die voetbal gaan? |
|
| |
|
Gast |
#32014-01-23 19:41Geweldig initiatief! |
|
| |
|
Gast |
#4 Re:2014-01-23 19:47Voetbal daar hebben ze veel geld voor over, de andere sporten blijven op hun honger zitten, spijtig voor die fans |
|
| |
|
Gast |
#52014-01-30 10:46eindelijk kijken zonder reclame live aub |
|
| |
|
Gast |
#62014-02-06 22:27Zou goede reclame zijn zeker nu Stoffel van Doorne bij Mclaren is opgenomen. |
|
| |
|
Gast |
#72014-02-22 10:41wij willen graag ons geliefde sport de f1 blijven volgen , dit kan extra klanten aantrekken en de huidige zeer tevreden houden. |
|
| |
|
Gast |
#82014-03-03 12:33Wij willen waar voor ons geld! |
|
| |
|
Gast |
#92014-03-03 18:18ik verwacht meer van telenet!dan alleen maar geld te innen.denk dat de gemiddelde klant van telenet genoeg betaalt.moet zelfs voor een nieuwe digibox betalen terwijl ik hem huur 40 euro afzetters.conclusie meer waar voor mijn geld!!! |
|
| |
|
Gast |
#102014-03-04 13:18Wij betalen digitaal en betalen voor sport pakket dus zouden wij graag een uit gebreid aanbod willen krijgen zoals sky sport hd zouden jullue zelf een kleine bijdrage mogen vragen met vriendelijke groeten |
|
| |
|
Gast |
#112014-03-04 22:11Beste F1 fans Kom eens kijken op onze groepspagina F1 Praethuys Benelux De plek bij uitstek Formule 1 fannaat Wij praten binnen onze fanclub graag over F1 een op een rustige en gemoedelijke sfeer, met respect voor rijder, teams en vooral de fans zelf." Als u zich geroepen voelt kom gerust eens kijken… allen welkom bij ons is de bar altijd open We participeren o.a. gezamelijk in diverse F1 spellen. https://www.facebook.com/groups/462556857176891/ |
|
| |
|
Teleurgesteld in Telenet |
#122015-09-30 09:30NFL noppes College football noppes Rugby World Cup noppes MLB noppes Cricket noppes
|
|
| |
|
Gast |
#132016-03-11 16:19Omdat ik darts wil kijken |
|
| |
|
Nick Dumoulin |
#14 Goed zo!2018-05-26 16:05Telenetje, als jullie dit zien...
Play Sports:NV * Voetbal - Bundesliga (1x/speeldag) - Eredivisie (1x/speeldag) - Serie A (af en toe eens een matchke) - Formula One Sky Sports: PAARDRIJDEN, IJSHOCKY, DARTS, POOLING, INTERNATIONAAL VOETBAL, FORMULA ONE, RUGBY, TENNIS, BOXING, WWE, E-SPORTS, NETBALL, NFL, MOTORSPORT, NBA en ga zo maar verder! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.