Serious Request 2016 Voor de voedselbank
Neem contact op met de schrijver van de petitie
tweede kamer word eens wakker
Vindt dit geen taak van serious request, maar van onze overheid. Deze zou de armoede hier in Nederland moeten erkennen en er wat aan moeten doen.
Wat ik zelf een goede vindt voor SR is het Ouderenfonds. Omdat de eenzaamheid onder ouderen groot is en ik vindt dat hier meer aandacht aan besteed moet worden.
Super initiatief!! Zelf organiseer ik fairs via mijn webshop. Op 22 november hebben we een winterfair bij het sportlandgoed in Zwartemeer. Ook hier zullen medewerkers van de voedselbank aanwezig zijn om donaties en voedsel in ontvangst te nemen, zodat de gezinnen die afhankelijk zijn van de voedselbank ook iets extra's op tafel kunnen zetten tijdens de feestdagen!! Het is een kleine moeite om dit in je organisatie mee te plannen en je maakt er heel wat mensen blij mee! Ik hoop dat er meerdere organisaties dit gaan opvolgen..!!
Maar goed eerst de voedselbanken want dat is van voorbij gaande aard. Patiënten met ME en Lyme wachten al decennia lang op hulp, begrip, onderzoek, en vooral dat men gelooft dat zij ziek zijn.
| This discussion has been closed. |
Misschien een leuk idee om met elkaar ons in te zetten voor elkaar...