Schaatsbaan Turnhout moet open blijven.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wie sluit er nu een baan met een Olympiër onder zijn vleugels. Ik geloof niet dat het onderste uit de kan is gehaald en ik geloof dat er nog veel mogelijk was. Heel heel jammer dat er niets gebeurd is met het menselijk potentieel dat er aanwezig is.
Verder breekt mijn hart voor alle schaats(t)ers die ik ken die daar schaatsen en die zijn met twee handen niet meer te tellen.
Ik hoop dat de uitbaters moeite noch baten sparen om mee te denken naar oplossingen. Ik geloof nog steeds dat waar een wil is, een weg is.
Ik hoop dat de stad turnhout een goed gaat nadenken want een zwembad hebben ze ook niet meer. Wat kan je nog wel doen in turnhout? Voetballen maar ja dat kan je in elke gemeente he. De schaatsbaan is eigen aan turnhout jaarlijks hun ijspiste op de markt, dat zou ook spijtig zijn dat het verdwijnd
Al bijna 20 jaar kom ik voor die wedstrijden naar Turnhout en het zou bijzonder jammer zijn als de baan definitief sluit. Niet alleen voor mijn sport, maar vooral ook voor alle mensen die er met plezier en passie hun sport uitoefenen..
Working of ice rink creates financial loss almost always. The rinks are usually operated by Municipality in Slovakia. If private company owns ice rink, Municipality subsidires operating (paying energy, water, atc.) to settle loss. I am sure, that town Turnhout can save operating of rink by its money.
Alles gaat weg uit Turnhout. Geen zwembad meer, straks ook geen schaatsbaan meer en ook de winkelstraat en horeca aan de Grote Markt hebben het zwaar. De Kerstmarkt heet wintermarkt...
Als dit zo doorgaat, is Turnhout straks een grote hangplek met nachtwinkels en wedkantoortjes.
Ik woon nu 16 jaar in Turnhout en je ziet het elke dag achteruit gaan. Dat de Stad Turnhout het geld eens steekt in deze basisvoorwaarden in plaats van onnozele projecten als Turnova, vluchtelingen, etc.
En men klaagt dat men geen topschaatsers hebben ? Dat de minister van sport met geld over de brug komt in plaats in andere dingen te doen .
Met Vriendelijke Groeten
Marcel Adams
| This discussion has been closed. |
het moet open blijven
iedereen moet zn hobby kunnen uitoefenen en als dat schaatsen is geen je dat niet graag af