Rijdend HTM personeel ondersteunt hun medezeggenschap

Rijdend HTM personeel ondersteunt hun medezeggenschap / Mededelingen / aanbieden / Opmerkingen

Gast

2013-07-16 18:08

7 jaar rijd ik Randstad Rail..
Uitgebuit, uitgewrongen, niet gehoord, als kleuters behandeld maar t allerbelangrijkste en trieste, vind ik, dat er ontelbare HTM harten gebroken zijn ! En daarmee veel inzet én kennis is vergaan.
Doodzonde en een schande.
Tis omdat ik mijn baan écht heel erg leuk vind, dat ik mij als alleenstaande mama in alle hoeken en bochten wring om mijn baan vrolijk te blijven doen, maar ow wat is het zwaar. 5 dagen Randstadrail besturen is dodelijk! Daarom werk ik er 3,en dan hoef ik niet uit te leggen wat dit doet in een financiële situatie. Maar goed ik laat mijn "Htm hart" niet breken, daarvoor is t mij te dierbaar.

DEBBY PEETERS
645160

Gast

2013-07-16 18:21

Was de economie anders dan had de HTM me reet kunnen kussen en was ik allang weg geweest, mijn HTM hart is allang gebroken.........!
GTLbestuurder

2013-07-16 19:01

Ben het met Debby eens. Ben ook minder gaan werken omdat het mij te zwaar werd. Ook ik vind mijn werk erg leuk en het ligt ook nog eens in het verlengde van mijn hobby. Voel mij uitgeknepen en ben teleurgesteld in het bedrijf.
Danny reinders
Gast

#4 actie tegen krabbe tijd van alle trambestuurders van de htm

2013-07-16 22:09

ik vind het niet normaal dat alle trambestuurder geen pauze kunnen  nemen op alle eindpunt 
scheveningen
statenkwartier
wateringen
Delft
Vrederust
Scheveningen.Haven.strand
ik vind het sneu dat alle trambestuurders moeten haaste voor de tijd iedere keer staat het blokje rood dat je te laat ben aangekomen ij alle eindpunten niet normaal dat ze zo doen tegen de trambestuurders
remise Lijsterbesstraat
remise scheveningen
remise zichtenburg