Red Buurthuis De Tweeling
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red Buurthuis De Tweeling.
|
Gast |
#12012-03-19 11:59Wij gebruiken deze ruimte om te oefenen met het koor Kokkels&Mokkels!! Dus geen sluiting!! |
|
| |
|
Gast |
#22012-03-19 12:26Een prima oefenruimte in Harderwijk waarin wij 95% harderwijkse vrouwen in ons koor hebben zitten. Wij oefenen met veel plezier in deze niet al te grote ruimte en de kosten zijn voor ons daardoor betaalbaar. Wees niet zo stom Gemeentebestuur om ook al op dit soort voorzieningen voor jullie burgers te beknibbelen. Wij zijn van het volk, voor het volk en zitten op deze manier in de Tweeling, tussen het volk. Never change a winning team. |
|
| |
|
Gast |
#32012-03-19 12:33Het is zo belangrijk dat zulke initiatieven blijven bestaan het is een spil in de wijk!! |
|
| |
|
Gast |
#42012-03-19 12:37nmm vervult het Buurthuis een belangrijke functie in het sociale gebeuren in de wijk. Iets dat moeilijk in geld is uittedrukken. |
|
| |
|
Gast |
#52012-03-19 19:54Een repetitielokaal bij uitstek voor diverse koren kan onmogelijk ontbreken vanwege de cultuurwaarde van de in Harderwijk gevestigde koren. |
|
| |
|
Gast |
#62012-03-19 21:23dit buurthuis is belangrijk voor de buurt ,diverse verenigingen maken hier gebruik van ook wij als Shantykoor de boekaniers |
|
| |
|
Gast |
#72012-03-20 11:16het is goed om deze petitie te tekenen |
|
| |
|
Gast |
#82012-03-20 17:46Ik denk dat het buurthuis hard nodig is voor samenhang, saamhorigheid, het steunen van elkaar in een tijd die steeds indivudalistischer wordt, waarbij mensen uit zullen vallen en geisoleerd door het leven moeten. Dit moeten we als maatschappij niet willen! Fiona Feelders |
|
| |
|
Gast |
#92012-03-21 20:09een ontmoetingsplek in een wijk is zo belangrijk en is het dus altijd waard om in stand te houden. bedenk maar eens waar de mensen die heir naar toe komen, heen moeten |
|
| |
|
Gast |
#102016-06-30 13:45Omdat het een meerwaarde geeft in de wijk. Er worden verschillende activiteiten aangeboden voor jong en oud! ! Het zou een groot gemis zijn als ze er huizen neer gaan zetten. Er word er ook veel gespeeld door kinderen in de straat waar overigens meer dan 30 kinderen onder de 12 jaar wonen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.