Project P moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
pestkoppen
Schaam je ,rechter
Laat niet weer de kinderen die gepest worden de dupe zijn. Neem stelling voor het echte slachtoffer. Mijn zoon is jarenlang zo gepest dat hij als 9-jarige niet meer wilde leven. Gelukkig met goeie hulp en liefde weer opgekrabbeld. Laat hem niet opnieuw slachtoffer worden
Scholen moeten dit project met beide handen aanpakken, laten zien dat zij net als de pesters bereidt zijn over een grens heen te stappen.
Het bestuur en de leiding van het Einsteincollege, de schoolleiding en de rechter hebben pesters een vrijbrief gegeven. Onbegrijpelijk!
Ik zou mijn kinderen, al zaten ze in een andere klas per direct van school trekken!
Nee maar dat leerlingen worden gepest waar soms wel eens de dood op volgt is een stuk veiliger dan een verborgen camera waardoor het kan worden aangepakt .. Waar gaan we heen sjonge jonge jonge
pest aan die school
Heel goed dat dit er is.... Pestende kinderen worden niet goed gestraft... Wat hier nu gebeurt is duz een heel duidelijk goed voorbeeld. Het kind dat word gepest krijgt "De straf".. ongelovelijk.. die school. Die woorden van het hoofd. Die is letterlijk de weg kwijt.. mensen. STOP NOU TOCH MET DAT GEPEST. En als iemand aan geeft dat je kind pest. Of dat nou binnen of buiten jou zicht is. Spreek hem er op aan en schuif hem niet onder je vleugel " mijn kind pest niet. Elk kind pest wel eens. Maar het het moet gewoon stoppen. En die school ??? Weg dr mee! Debielden
| This discussion has been closed. |