POLITIE-CAO 2015
UPDATE STAND VAN ZAKEN PETITIE
De minister weet dat de Nederlandse politie veel terughoudender is. Deze minister en diens voorgangers hebben sinds mensenheugenis
gemeen dat ze allen trachten zo goedkoop mogelijk en als bovenliggende partij de strijd te beëindigen. Hopelijk kunnen we dat eens doorbreken.
Laten al die andere dienders ook eens wakken worden. Dan maar eens niet dienstbaar.
ik steun de petitie
Rien de Joode
Karin Dolsma
Is 30 of 40 jaar bij de politie niet voldoende? Wat verwacht men van deze dienders? Als wijkagent op je 65e nog met passie en die andere P's op je fietsje door de wijk.... Het is toch een schande dat je vanaf je 58e niet zelf kan beslissen, met behoud van een acceptabel salaris/pensioen, om uit het korps te vertrekken?
Dit jaar heb ik pas 2 staandehoudingen geschreven en het zullen er echt niet veel meer worden.
Sterkte, Ron Schijf
Ook ondertekende is het niet eens met de gang van zaken aangaande de cao onderhandeling. Het is diep triest dat deze overheid, lees kabinet, zo met hun onderdanen om gaat. Er is geld genoeg, zie Griekenland, de Fyra affaire etc..... Dus minister, geef je mensen een nette en goede arbeidsvoorwaarden. mvg Jan ut Fryslan
Geachte minister,
Toon eindelijk eens een keer wat waardering voor uw personeel en kom nu eens met een fatsoenlijke CAO!
Groet,
Brian
Succes met de acties..!! MVG Joop Fillekes Leiderdorp.
HOOP dat alle actieve en niet actieven gepensioneerden dit initiatief steunen!!
Frank
Ik snap dat er bezuinigd moet worden, maar wij staan inmiddels meer dan 3 jaar stil in loon ontwikkeling. Daarbij ben ik 1/4 van mijn tijd (1 week in de 4 weken) 24 uur per dag beschikbaar voor mijn werk, voor een schamele (en belachelijke) beloning (beloning? het is niet eens een fooi) van 1 euro BRUTO per uur. Voor die ene euro bruto mag ik geen borreltje drinken, en moet ik met een uur aan het werk kunnen zijn.... Ik kan dus niet gaan en staan waar ik wil, op dat moment. Okee, dat is mijn keuze, maar laat me dan ook een knappe beloning ontvangen voor die keuze!!