POLITIE-CAO 2015

POLITIE-CAO 2015 / Mededelingen / UPDATE STAND VAN ZAKEN PETITIE / Opmerkingen


Gast

#1

2015-07-30 04:53

Keiharde aktie!

Gast

#2

2015-07-30 05:41

In onze omliggende landen laten ze niet zo lang met zich sollen voor een verbeterde CAO. Ze leggen het bijltje er gewoon bij neer.
De minister weet dat de Nederlandse politie veel terughoudender is. Deze minister en diens voorgangers hebben sinds mensenheugenis
gemeen dat ze allen trachten zo goedkoop mogelijk en als bovenliggende partij de strijd te beëindigen. Hopelijk kunnen we dat eens doorbreken.

Gast

#3

2015-07-30 06:22

Bijzonder dat het allemaal zo lang duurrt. Dan ook nog met trots een voorstel presenteren waarvan wij zelf vanuit het potje van het pensioen een verhoging gan krijgen. Sigaar uit eigen doos. Ook bijzonder is dat het CAU rond moest zijn voor een bepaalde datum, waarna de nederlandse bank de rente ineens verlaagt. Dit riekt naar handelen met voorkennis. Doorgaan met de acties en niet met ons laten sollen.
Laten al die andere dienders ook eens wakken worden. Dan maar eens niet dienstbaar.

Gast

#4

2015-07-30 06:36

ik steun de petitie


Gast

#5

2015-07-30 06:54

De politie verdient na de jarenlange kaalslag goede arbeidsvoorwaarden die recht doen aan het zware werk dat zij ten dienste van de maatschappij verricht.

Gast

#6

2015-07-30 07:12

Voor de zoveelste keer krijgen we een sigaar uit eigen doos. Jammer dat de regering ons in de kou laat staan. We hebben al genoeg ingeleverd lijkt me. Veiligheid is een groot goed en moet je koesteren.
Rien de Joode

Gast

#7

2015-07-30 07:15

Onbegrijpelijk dat er 'elementen' binnen onze organisatie aanwezig zijn die denken dat zij 'roomser' zijn dan de paus.

Gast

#8

2015-07-30 08:12

Ik ben het volledig eens met de eisen van de bonden.

Gast

#9

2015-07-30 08:38

Ik steun deze petitie.

Karin Dolsma

Gast

#10

2015-07-30 09:07

Is 30 of 40 jaar bij de politie niet voldoende?  Wat verwacht men van deze dienders?  Als wijkagent op je 65e nog met passie en die andere P's op je fietsje door de wijk.... Het is toch een schande dat je vanaf je 58e niet zelf kan beslissen, met behoud van een acceptabel salaris/pensioen, om uit het korps te vertrekken?

Dit jaar heb ik pas 2 staandehoudingen geschreven en het zullen er echt niet veel meer worden.

Sterkte, Ron Schijf  

john

#11 Re:

2015-07-30 09:30

helemaal mee eens...kijk eens naar frankrink

 


Gast

#12 Re: Re:

2015-07-30 10:25


Gast

#13

2015-07-30 10:57

Ook ondertekende is het niet eens met de gang van zaken aangaande de cao onderhandeling. Het is diep triest dat deze overheid, lees kabinet, zo met hun onderdanen om gaat. Er is geld genoeg, zie Griekenland, de Fyra affaire etc..... Dus minister, geef je mensen een nette en goede arbeidsvoorwaarden. mvg Jan ut Fryslan


Gast

#14

2015-07-30 12:05

Geachte minister,

Toon eindelijk eens een keer wat waardering voor uw personeel en kom nu eens met een fatsoenlijke CAO!

Groet,
Brian


Gast

#15

2015-07-30 12:27

Ik onderschrijf jullie doelstellingen. Minister, kom op...............

Gast

#16

2015-07-30 12:54

eens met deze petitie!

Gast

#17

2015-07-30 16:07

t.a.v. Dolf Mauritz,
Succes met de acties..!! MVG Joop Fillekes Leiderdorp.
HOOP dat alle actieve en niet actieven gepensioneerden dit initiatief steunen!!

Gast

#18

2015-07-30 16:17

Ga zo Door. Veel succes en wijsheid tijdens het gesprek met de minister.

Gast

#19 Re:

2015-07-30 16:18

#1: -  

 Volhouden!


Gast

#20

2015-07-31 00:41

Waarom moet alles worden onderhandeld ? Waarom niet gewoon ons respecteren en gewoon belonen voor ons werk. Om ons heen verdienen alle buitenlandse politiemedewerkers veel meer dan ons. Waarom zulke ingewikkelde salariscontructies om ons loon wat te verhogen? Het voelt als rookgordijn om vervolgens een sigaar uit eigen doos te krijgen. Niet Ok Minister. Moedeloos en gedemotiveerd dat ben ik zolangzamerhand. groet Jk

Gast

#21

2015-07-31 06:03

Ik ben het eens met de eisen van de bonden.

Frank

Gast

#22

2015-07-31 07:17

Ik ben het eens met het standpunt van de politiebonden, te meer omdat het overkoepelende resultaat; overeenkomst met de centrales van overheidspersoneel, geen recht doet aan de politiespecifieke aspecten. Namelijk de bonden aangesloten bij deze overkoepelende overheidcentrales hebben, muv defensie, geen zwaar- of bewarende werkomtsandigheden; kennen geen geweldsmonipolie, met hieraan verbonden aspecten van risico's; draaien geen nachtdiensten en hebben veelal niet te maken met vereiste flexibiiteit welke wel van politiemensen wordt verwacht. (Verschuiven van diensten ivm calamiteiten waardoor "achterblijvers" het werk over moeten nemen. Politiewerk is dus significant anders dan bv Onderwijs, Belastingdienst ed.

Gast

#23

2015-07-31 11:35

Ik ben het volledig eens met de eisen van de bonden. Verder vind ik dat wij onze loonsverhoging niet uit onze eigen pensioenpot moeten betalen. De regering past alleen dit jaar ivm meevallers bij, andere jaren zouden wij dus sigaar uit eigen doos ontvangen.

Gast

#24

2015-07-31 12:14

Ik onderschrijf de eisen van de bonden en de acties van harte. Het voorstel dat er tot nog toe ligt is nieteens een basis, laat staan een akkoord, wat mij betreft. Boeven vangen is een vak apart, en verdient een aparte beloning. Dit is niet over 1 kam te scheren met alle Rijksambtenaren. Daarbij is het een grof schandaal dat het voorliggend akkoord voor een zeer groot deel een sigaar uit eigen doos is.
Ik snap dat er bezuinigd moet worden, maar wij staan inmiddels meer dan 3 jaar stil in loon ontwikkeling. Daarbij ben ik 1/4 van mijn tijd (1 week in de 4 weken) 24 uur per dag beschikbaar voor mijn werk, voor een schamele (en belachelijke) beloning (beloning? het is niet eens een fooi) van 1 euro BRUTO per uur. Voor die ene euro bruto mag ik geen borreltje drinken, en moet ik met een uur aan het werk kunnen zijn.... Ik kan dus niet gaan en staan waar ik wil, op dat moment. Okee, dat is mijn keuze, maar laat me dan ook een knappe beloning ontvangen voor die keuze!!

Gast

#25

2015-07-31 17:54

Ik ben het eens met de eisen van de vakbonden!! Ik vind het schandalig dat dit nodig is om de minister mogelijk over de streep te trekken!! Kan alleen maar weer in Nederland.....



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...