petitie voor de nachtvluchten op luchthaven oostende
Neem contact op met de schrijver van de petitie
punt
Oostende AirPort moet uitbreiden ,neen aan wilow,geen mierenneukers in Oostende !!!
Waar jobs meer dan noodzakelijk zijn
Ik kom binnenkort op pakweg een 300 m in vogelvlucht van de luchthaven (kan de kraan die op de werf staat zien van op de baan ostende-middelkerke). Momenteel woonachtig op konterdam... waar de daal en afrempunten liggen. Als je buitdn bent kan je idd de vliegers horen.. net zoals de trein... maar binnen geen last van. Mijn zoon van 2,5 jaar heeft er nooit last van gehad net als wij... ik ben dan ook voor...
Ik kom ook dikwijls wakker van de vliegtuigen, maar denk dan, weeral werk voor onze mensen in eigen streeek. Leve de luchthaven.......
Wij willen meer verkeer op de oostendse luchthaven zodat er meer werkgelegenheid is in en om Oostende. Het is al goed dat de ferry-diensten weg zijn.
Re:
Beste mensen van WILOO,
Om het in beleefde termen uit te drukken:
Stop met jullie zielige gedoe. Wie in de omgeving van de luchthaven een huis koopt/kocht, bouwt/gebouwd heeft, wist/weet op voorhand dat er lawaai zou zijn. Het is onredelijk om tientallen jobs op het spel te zetten voor een paar verzuurde azijndrinkers. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie verfoeilijke acties het tegendeel bereiken van wat ze willen opbrengen...
| This discussion has been closed. |
Wiloo opdoeken,gedaan ermee...