petitie voor de nachtvluchten op luchthaven oostende
Neem contact op met de schrijver van de petitie
uitbaters en medewerkers.
Geluidsoverlast van brommers is erger dan het landen en opstijgen van vliegtuigen.
Mijn familie woonde vroeger in de Windmolenstraat , nog de dieren nog de bewoners hadden toen last van de vliegtuigen.
Het klagen en kriepen van bepaalde groepen is kleinzielig !
Ik ben 100% voor de uitbreiding en hoop dat deze petitie de
aandacht van de besluitvormers zal krijgen.
Met dit begrip dat het lawaai overlast zo laag mogelijk word.
een bloeiende economie ben !!
Omdat ik zelf zeer dicht van de luchthaven woon en geen last heb van geluidshinder !!
Omdat....
18 jaar in Oostende Stene gewoond
Net onder de vliegroute
soms konden we de piloten zien zitten
Nooit enige last ondervonden, integendeel
heerlijk deze grote vogels van zo dichtbij te mogen zien
De reactie's van de tegenstanders zijn ronduit belachelijk,
een luchthaven die al zo lang bestaat en dan gaat men
net daar wonen of een huis bouwen om dan nadien
te klagen !!!!!!
Wie kan nu tegen de bloei v/d stad zijn waar men woont....
Werkgelegenheid, goed voor toerisme
als men ziet hoeveel mensen kiezen voor onze luchthaven
ik hoop dat men in de toekomst zowel het toerisme verkeer
als de carco kan verder uitbouwen, dit zal velen ten goede komen !
Re:
Ja, ook de Wiloo (bestuurs) leden reizen vanuit de luchthaven van Oostende en profiteren alzo van de geboden faciliteiten.
De mensen van Wiloo (ze moeten er ook zijn) zijn een bende "typische verzuurde Belgen" die enkel kunnen zagen en klagen. Ik was onlangs in Frankfurt. De luchthaven is er op Heathrow na de drukste van Europa. Hoor je daar iemand klagen? Nee, de Duitsers zijn slimmer en buiten dat uit. Gevolg: een bloeidende economische regio ...
We hebben in Oostende zo een potentieel, en wat doen we ermee: laten wegrotten ...
Laat die vluchten maar komen.
By the way: ik woon in Mariakerke: niets mooier dan een opstijgend of dalend vliegtuig zien vanuit je keuken
Bart De Vos
Misschien een nieuw slogan op zelfklever laten drukken voor op de wagens van de pro's , Het geluid van vliegtuigmoteren klinkt als muziek in de oren.
Na de privatisering een unieke kans op effectieve jobcreatie!
Een kans die niet mag gemist worden.
De luchthaven is al heel lang een vast gegeven in Oostende. Wie er meer dan 45 jaar woont mag enigszins nog klagen. De rest had beter moeten weten.
iedereen weet toch dat daar een luchthaven is en dat vliegtuigen lawaai maken? als je er niet tegen kan koop er dan geen huis is mijn mening. de luchthaven was er eerst!
| This discussion has been closed. |
Veel succes !!!
Didier