Nieuwe locatie weggeefwinkel Snollebolleke

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nieuwe locatie weggeefwinkel Snollebolleke.

Gast

2015-08-24 04:38

omdat ik graag zou hebben dat de weggeefwinkel het snollebolleke blijfd al was het op een andere locatie , het is prachtwerk wat ze hier verrichten ongeacht wat iemand zijn problematiek is

Gast

2015-08-24 06:47

Deze organisatie is echt iets super en moet zeker blijven xxx

Gast

2015-08-24 08:43

omdat deze organisatie" 't snolle bolleke" moet voortbestaan om de mensen die het nodig hebben te kunnen blijven helpen en daarom een pand zeer dringend nodig hebben zodat zij deze taak kunnen blijven uitvoeren,met inzet van Suzanne en al de vrijwilligers die de moeite en tijd steken om dit te verwezelijken

Gast

2015-08-24 10:10

omdat het nodig is voor steun en hulp aan mensen die het echt nodig hebben en nergens anders hulp krijgen en suzanne er voor zorgt dat die hulp er kom en zo de mensen in leven blijven en een beetje menswaardig bestaan krijgen.

Gast

2015-08-24 11:21

Initiatieven rond solidariteit krijgen in onze egocentrischa maatschappij vaak te weinig steun. Mensen die zich in groep of individueel inzetten voor de medemens moeten steeds worden ondersteund. Het is een essentieel onderdeel van onze samenleving.

Gast

2015-08-24 15:49

Zeer goed initiatief. Werkt op 2 vlakken.. op sociaal-economisch vlak en op ecologisch vlak. Dergelijk projecten verdienen onze steun.

Gast

2015-08-24 16:27

het is een goed iniatief want er is nog veel armoede onder de eigen mensen. Armoede in het buitenland wordt ondersteunt door verschillende organisaties zoals het rode kruis enz maar de armoede in belgië komt niet aan bod. Er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen de mensen, daar is gewoon iedereen welkom en wordt zo goed mogelijk geholpen op elk vlak. Spijtig dat de winkel wat klein wordt door het grote aantal mensen die om hulp vragen alsook door de vele donaties.

Gast

2015-08-24 16:46

Omdat vele Antwerpenaars en mezelf het steeds moeilijker krijgen om het einde v d maand te halen met ons geld en extra's als kleding en huisraad moeten dan telkens uitgesteld worden, tenzij er een weggeefwinkel als het Snollebolleke blijft bestaan, waar mensen met een laag inkomen zich nog enkele spullen kunnen veroorloven. Ook is het leuk als het dan weer even beter gaat (als je werk kan vinden), dat je daar ook kleding en huisraad kan wegschenken die nog bruikbaar zijn. Het lost een gat op in de sociale werking waar de stad nu niets voor hoeft te doen, het zou mooi zijn als ze dan in ruil een pand ter beschikking stellen.

Gast

2015-08-29 06:15

gewoon , omdat het simpelweg nodig is .

Gast

2015-08-29 06:21

Ik vind het heel goed dat zijn er nog mensen met goede hart .. en vind het heel belangrijk dat de arme mensen worden geholpen ..

Gast

2015-08-29 06:42

Omdat we zonder het snollebolleke vaak honger zouden lijden. Ze verminderen eveneens de afval berg want alles word gebruikt. Ecologise verantwoord en het hart op de juiste plaats. 

Bedankt moeke voor alles wat je doet voor ons!

Hopelijk vinden we een nieuwe locatie.

Gast

2015-08-29 07:56

ALLE weggeefwinkels zoals het snollebolleke verdienen alle steun!
ze bereiken vlugger de mensen dan de overheid , en zouden meer steun moeten krijgen en locaties ook via de overheid en gemeentes is alle soorten vorm van subsidies
dus mensen hopelijk vind het snollebolleke snel een andere locatie
teken deze petitie
thx

Gast

2015-08-29 12:33

Snollebolleke helpt iedereen. Nu mag snollebolleke geholpen worden!

Gast

2015-08-29 18:52

Heb al veel dingen zelf naar de winkel gebracht, om anderen te laten genieten van dingen die ik niet meer nodig heb. Het sociale medeleven met de medemens staat hier echt centraal. De hulp die zij bieden, daar zou ik ook dankbaar voor zijn moest ik in een soort gelijke situatie komen zoals zovele. Want dat er hulp nodig is merk je echt.

Gast

2015-08-29 18:53

Als alleenstaande ouder met student +18 en onder het leefloon, maar beschouwd worden als samenwonende kan ik overleven dank zij Snollebolleke

Gast

2015-08-30 08:25

weggeefwinkels zijn nu eenmaal nodig in Belgie, er zijn veel te veel mensen in ons land die hun rekeningen niet kunnen betalen waaronder ikzelf , dus ik vind dat elke weggeefwinkel moet blijven bestaan daarom donneer ik ook aan weggeefwinkels telkens ik ernaartoe ga , mensen helpen maakt mensen blij ook jezelf

Gast

2015-08-30 16:13

Ook al kijk ik van de zijlijn, ik zie dat Suzanne en haar team belangrijk werk doen. Materieel wil ik steunen, maar fysiek kan ik niet.