Lantaarnpalen graafreinaldweg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Lantaarnpalen graafreinaldweg.
|
Gast |
#12015-11-03 20:37Het is dringend nodig dat er meer lantaarnpalen komen. Veilig verkeer boven alles toch? Laat het dan ook zien! |
|
| |
|
Gast |
#22015-11-03 21:15Omdat het heel onveilig is om daar nu te fietsen/lopen of wat dan ook.. een paar lantaarnpalen zouden al helpen! |
|
| |
|
Gast |
#32015-11-03 22:12Ik hoop dat ze er komen want ook voor mijn kinderen zou dit een stuk veiliger zijn |
|
| |
|
Gast |
#42015-11-03 23:12Ik maak veel gebruik van het fietspad omdat ik graag wandel maar in wintermaanden kan dat niet. Het is er pikkedonker. |
|
| |
|
Gast |
#52015-11-04 04:49Gevaarlijk stuk zo om te fietsen! Verlichting zou wel heel fijn en een stuk veiliger zijn! |
|
| |
|
Gast |
#62015-11-04 06:05Ik hoor hetzelfde van mijn dochter en haar vriendin. Ze voelen zich niet veilig om daar te fietsen. |
|
| |
|
Gast |
#72015-11-04 06:18Omdat wij veel gebruik nemen van het fietspad |
|
| |
|
Gast |
#82015-11-04 07:22Voor de veiligheid van iedereen. |
|
| |
|
Gast |
#92015-11-04 11:01Zien en gezien worden, dan is goede verlichting heel belangrijk. Het is nu een pikdonker stuk, veel te gevaarlijk!!! |
|
| |
|
Gast |
#102015-11-04 11:03Heel hard nodig, er zijn genoeg slachtoffers gevallen hier ! |
|
| |
|
Gast |
#112015-11-04 11:08Het is zoals meerdere rotondes in gorinchem een gevaarlijke onoverzichtelijke rotonde. |
|
| |
|
Gast |
#122015-11-04 11:11Omdat ik het geheel eens ben met de stelling. Ik rij nu 's avonds over de dijk, daar is wel summiere verlichting. Het fietspad mag ook wel breder tussen Dalem en Vuren, erg druk in de spits. |
|
| |
|
Gast |
#132015-11-04 11:23Erg belangrijk dat er licht in de duisternis komt op dit fietspad. |
|
| |
|
Gast |
#142015-11-04 12:34Omdat ik s'ochtends t zelfde probleem heb als ik naar school moet. |
|
| |
|
Gast |
#152015-11-04 14:19Het is toch van de zotte dat op deze weg geen verlichting is terwijl het de enige doorgang voor fietsers is naar dalem vuren herwijnnen. |
|
| |
|
Gast |
#162015-11-04 16:43Veiligheid gaat boven alles. |
|
| |
|
Gast |
#172015-11-04 16:51Omdat het inderdaad een heel gevaarlijke weg is in het donker Voor auto's maar zeker voor voetgangers en fietsers. |
|
| |
|
Gast |
#182015-11-04 18:25Omdat het hard nodig is op die weg verlichting voor de fietsers te plaatsen. Geen veilig fietspad zo in het donker. |
|
| |
|
Gast |
#192015-11-04 18:38Met de bouw van de wijk Hoog Dalem zal het fietspad alleen maar meer gebruikt gaan worden. Goede verlichting is belangrijk. Vraag is wie de wgbeheerder is? Provincie of gemeenten? |
|
| |
|
Gast |
#202015-11-04 18:54Veiligheid gaat boven alles. Meestal moeten er eerst ongelukken gebeuren voor er in gegrepen wordt. Dit kan voorkomen worden door extra lantaarnpalen neer te zetten. Ik zou me ook niet op me gemak voelen om in het donker op een fietspad te moeten rijden |
|
| |
|
Gast |
#212015-11-04 19:18Zoveel jongeren die elke schooldag er twee keer langs moeten. We zijn het aan hun veiligheid verplicht. |
|
| |
|
Gast |
#222015-11-04 20:07omdat deze weg veel lantaren palen nodig zijn omdat ik me dan veilig voelt |
|
| |
|
Gast |
#232015-11-04 20:56Ik ben in Vuren geboren en heb tot mijn 23e dat gewoond, als ik vroeger op de fiets naar Gorinchem ging en ik was alleen, dan kwam mijn vader mij altijd ophalen op de fiets, omdat het fietspad veel te donker was en nu nog is.. er zijn genoeg ongelukken gebeurd op die weg omdat het te donker is.. onbegrijpelijk dat er nog steeds geen lantarenpalen zijn en dat de gemeente er niets aan gedaan heeft.. het is top dat er iemand me bezig is om het te realiseren... Er moet getekend worden want er moet verlichting komen, voor de veiligheid van alle mensen... |
|
| |
|
Gast |
#242015-11-04 21:48Omdat het inderdaad vreselijk donker is. Over het aantal kinderen die er langs moeten fietsen maar te zwijgen. |
|
| |
|
Gast |
#252015-11-05 05:09Verlichting is de beste veiligheid, zorg dat mensen op de fietspaden gezien kunnen worden. Ook met oog op een eventueel ongeluk, als iemand daar ligt. Mensen zullen voorbij rijden zonder een slachtoffer te zien! Zorg dat je gezien wordt!!! |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
678 handtekeningen
479 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 024 handtekeningen
383 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
380 handtekeningen
380 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
232 handtekeningen
232 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 718 handtekeningen
187 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
182 handtekeningen
182 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
177 handtekeningen
177 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
164 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.