Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Eerst de kraamzorg in Spijkenisse weg, nu die in Schiedam. Het Vlietland zal een groot aantal patiënten uit Voorne-Putten gaan mislopen, die nét ontdekt hebben hoe goed het Vlietland te bereiken is en wat een mooi, nieuw en gastvrij ziekenhuis dit is. Zonde! Ook zonde van de reclamecampagne op Voorne-Putten, dat was vrij nutteloos drukwerk... De inwoners van het eiland Voorne-Putten worden door de herverdeling van zorg in het Vlietland en SFG weer naar Maasstad en Ikazia 'gedwongen' te gaan...
Re:
#1: - Moet in Schiedam blijven denk aan de files op de a 20 tijdens de spits!!! Nu kan je er net vaak nog af voordat de file begint en anders naar vlietland nog binnendoor rijden vanuit maassluis. Naar het sint Francisco echt onmogelijk laat de vrouw relaxed bevallen en niet onder stress! Niet goed voor moeder en kind.
Als de mensen van Maasluis Vlaardingen Schiedam naar st Franciscus moeten voor bevallen etc dat is gewoon geen doen. Files en afstand. Ik zeg niet dicht gooien en Schiedam gewoon open houden.
Nou nou dat wordt wat! Mijn vriend heeft geen rijbewijs ik wel maar als ik weeen krijg hoe moet ik daar dan heen? Openbaar vervoer... nu is het ziekenhuis op 3 minuten hier vandaan dan ben je er zo als je er met spoed heen moet.....
Is de beste afdeling van het vlietland ziekenhuis, zou stom zijn om die te sluiten.
| This discussion has been closed. |