Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gewoon een fijne afdeling met super mensen die er zijn voor hun patiënten
En altijd best druk zou zonde zijn als dat dicht gaat
Het is onverantwoordelijk om de kraamafdeling naar Rotterdam te verhuizen. Zeker in geval van nood is het belangrijk dicht bij huis hulp te krijgen!
Iedere seconde die je meer moet rijden is er één te veel en kan levens gaan kosten!
vind het niet normaal dat het naar rotterdam moet om kosten te besparen waarom dan niet rotterdam naar schiedam je hebt in rotterdam meerdere ziekenhuizen dus geval van nood is er voor de rotterdammers wel een alternatief en schiedam vlaardingen maassluis en hoek van holland hebben geen andere keuze die mogen in de file staan met heftige weeen of bevalingen in de auto
Aub laten zoals het is!!
Kunnen vVlietland ziekenhuis beter sluiten. Wat een slecht zuekenhui is dat
Rotterdam is met het verkeer veel te ver. En de kraamafdeling in Schiedam is supergoed en over die van sfg hoor je veel slechtere verhalen!
Iemand er al over na gedacht dat een verhuizing van de kraam ook een verhuizing van de kinder/ couveuse afdeling als gevolg heeft? Je zal als " verse" moeder zonder eigen vervoer ( en die zijn er veel in deze regio) 2× per dag naar je kindje willen... Ik denk dat mensen dit uit kostenoverweging/ reis tijd terug brengen naar 1x . Slechtere ouder/ kind binding met alle gevolgen en kosten van dien in de toekomst
Eerst wordt ons vertrouwde Holy Ziekenhuis afgebroken om plaats te maken voor een duur woonwijkje. Bevallingen vinden nu plaats in Schiedam, dus echte Vlaardingers worden er niet meer geboren. Vanwege een fusie van het Vlietland en het SFG wordt de kraamafdeling verplaatst naar Rotterdam. Ik ben van mening dat het nooit zover had mogen komen! Door het "oude" Holy Ziekenhuis te renoveren hadden kosten bespaard kunnen blijven. Met heimwee denk ik vaak terug aan ons Holy Ziekenhuis! Zo slecht was het "vroeguh" nog niet. Dus actie ... geen vervangende kraamkliniek in Vlaardingen, dan ook niet opnieuw verhuizen naar Rotterdam!!!!!
Bovendien is Rotterdam te ver, zeker als je onderweg moet in de file! En wat te denken van de ouders met een kindje in de couveuse. Niet iedereen heeft eigen vervoer. Heel slecht plan!!!!
Re:
Mijn zoon is vroeg geboren dus het zou echt moeten blijven . Stel dat we naar rotterdam moesten dan had hij echt niet geleefd
| This discussion has been closed. |