Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat het zeer belangrijk is dat er goede verloskundigezorg bereikbaar is voor Maassluis,Vlaardingen ,Schiedam en soms ook Maasland want ook daar vandaan komen ze voor de bevalling naar het Vlietland ziekenhuis,en als het om de centen gaat dan mag de combinatie Vlietland ,Franciscus wel oppassen dat ze niet erg veel cliënten gaan missen want als straks de verbindingsweg open is dan gaan een hoop mensen kiezen voor Reinier de Graaff in Delft dan voor Rotterdam,zeker vanaf Maasland Maassluis en Vlaardingen.
Mits er geen risico.s zijn .dan zou men het thuisbevallen moete promoten
Wij de ouderen vinden ons al.uit schiedam gedreven om voor een 2 jaarlijkse borstonderzoek niet in schiedam terecht kunnen maar naar helemaal rotterdam moeten .
Heel slim ook...
SFG is oud ziekenhuis - Vlietland veel nieuwer, lijkt me veel logischer dat kraam afdeling van SFG naar Vlietland verhuist als dat dan perse moet..
Bestuurders van ziekenhuizen zijn nog steeds geld verkwisters, resultaat : Burgers en het personeel zijn er de duppe van!
Overheid grijp in!
Waar zijn ze weer mee bezig? De afstanden voor Maassluis, Maasland, Vlaardingen zijn veel te groot. Geeft alleen maar problemen. Denk nou eens goed na, managers!
Dit levert alleen maar hachelijke situaties op en er zal niemand beter van worden met de sluiting.
Sommige mensen zoals wij beschikken ook niet over een auto en wat dan...........
| This discussion has been closed. |
Re:
#103: -
En ik zou ook graag daar bevallen voor mijn tweede kindje!
Ik wil niet ver reizen tijdens de weeën of eventuele complicaties.
Het bestuur bestaat zeker uit mensen die geen of al lang geleden kinderen hebben.. niet over na gedacht dus