Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben zelf verleden jaar in het Vlietland bevallen en ben daar heel goed verzorgd. Personeel op de kraamafdeling is heel kundig en aardig. Is een top ziekenhuis!
en wil daar nu weer naar toe voor mijn nieuwe baby girl die over paar weekjes komt blijven blijven
Een afdeling in de buurt is van belang!
Re:
Het behoud van de kraamafdeling in het Vlietland is voor moeders en kindjes uit Vlaardingen, Maassluis en verder van essentieel belang. In noodsituaties is Rotterdam veel te ver. Maar ook bij een reguliere bevalling is Rotterdam veel te ver. Ik ben afkomstig uit Maassluis en had met name bij de bevalling van mijn tweede kindje een reis naar Rotterdam echt niet gered. De bevalling ging daarvoor veel te snel.
Kortom: de kraamafdeling van het Vlietland moet blijven!
Belachelijk als dit door gaat. Als ik naar Rotterdam had moeten gaan, was ons meisje er niet geweest!
| This discussion has been closed. |
Het gaat niet alleen om maasluis, Vlaardingen en schiedam. Mensen uit spijkenisse, Hellevoetsluis en omstreken komen ook daar heen omdat het makkelijker te bereiken is dan Rotterdam. En het is daar trouwens een hele goede kraamafdeling waarom dat sluiten.