Kleinschalige homes voor huisdieren in Wallonië
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Kleinschalige homes voor huisdieren in Wallonië.
|
Gast |
#12012-03-23 20:25Goed werk mensen! Succes ermee. Wie weet kunnen we ooit iets samen doen, wij hebben een boerderij Mireille Groenendijk, www.lafermedewerpin.be |
|
| |
|
Gast |
#2 Re: dank!2012-03-23 21:19Bedankt Mireille. Werpin ligt vlakbij zag ik. Ik deed een petitie in de bus bij de dierenarts in Hampteau, dat is vlabij de afslag naar Werpin. Hoe meer samenwerking hoe leuker ! Elvira |
|
| |
|
Gast |
#32012-03-24 10:44Geweldig dat dit word opgestart,er word in Wallonie veel te weinig rekening gehouden met huisdieren, en als er een probleem is kun je ook nergens terecht. |
|
| |
|
Gast |
#42012-03-24 20:18geweldig werk doen jullie |
|
| |
|
Gast |
#52012-03-25 13:09Ik ben blij dat iemand hier aan durft te beginnen, heel veel succes, mooi werk! |
|
| |
|
Gast |
#62012-03-26 20:44Succes! |
|
| |
|
mojap |
#72012-08-25 12:08Beste mensen, dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen, dus moeten wij dat doen, lieve mensen met een hart voor dieren. Dat heeft u toch ook? Help deze dieren! En teken deze petitie. Alvast bedankt, Mo. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.