Petitie tegen het verbod van de halse imitators (Laurel & Hardy)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie tegen het verbod van de halse imitators (Laurel & Hardy).
|
Gast |
#12012-04-24 19:03Laat mensen die andere mensen willen entertainen doen! Ze doen dat o zooooo goed. De wereld is van iedereen! TOY TOY TOY aan de halse imitators. Aan de rest maak ik geen woorden vuil! |
|
| |
|
Gast |
#32012-04-25 18:43Laat Laurel & Hardy hun ding doen.Best geen rekening houden met verzuurde mensen. Veel succes verder. Milo Vandemaele. |
|
| |
|
Gast |
#42012-04-26 07:44geert moet doen wat hij graag doet ,dan kunnen ze zo alles tegen houden wat is dat allemaal , hoeveel mensen zijn er niet dat iemand nadoen heeeeeeel veel, als iedereen zo begint awel dan staan we ver ik denk dat die van oostakker denken dat ze de enige mensen op de wereld zijn, waarom mag een mens zich niet uitleven in de dingen die hij graag doet dat vraag ik me af |
|
| |
|
Gast |
#52012-04-26 19:16Veel succes gewenst aan onze Halse imitators en ik hoop dat ze hun slag mogen thuis halen en dat ze mogen verder optreden . |
|
| |
|
Gast |
#62012-04-26 19:26Zeker doen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.