HYVES MOET BLIJVEN!!!
HYVES MOET BLIJVEN!!! / Mededelingen / DE EERSTE 1000 HANDTEKENINGEN ZIJN BEREIKT OP NAAR DE 10.000! / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-08-16 08:10ik vind t niet raar dat veel hyvers weggaan er veranderd zoveel op hyves oa de teller van t aantal bezoekers is weg de achtergrond weg heel jammer vind ik dat maar ik blijf nog wel hyven als er niet nog meer veranderd |
|
| |
|
Gast |
#22013-08-16 10:20hyves moet blyfen elly hutkmans |
|
| |
|
Gast |
#32013-08-16 10:22ik vind dat hyves moet blijfen maar ik vind wel dat hyves niet steeds dingen moet veranderen en mischien is het een goed idee om de hyvers een progama te bieden waar je de codes voor de plaatjes kunt pakken zodat we niet afhankelijk zijn van photobucket waar we steeds witte vlakken hebben ik doe nu veel met glitterfoto maar die de plaatjes niet die bewerkt zijn bij animatieshop maar verder vind ik hyves leuker dan fasebook liefs Els |
|
| |
|
Gast |
#42013-08-16 10:22ik zou wellen dat hyves blyf ik ben heb er veel pluzier in neem het niet van me af |
|
| |
|
Gast |
#52013-08-16 12:42Natuurlijk moet hyves blijven |
|
| |
|
Gast |
#62013-08-16 18:21hyves moet blijven,het mag niet weg,heel veel mensen zij blij met hyves en het is gezellig en leuk met elkaar,ik heb alleen maar hyves,dus neem het ons niet af.jannie. |
|
| |
|
Gast |
#72013-08-16 19:10Hyves moet blijven |
|
| |
|
Gast |
#82013-08-16 19:13hyves moet zeker blijven |
|
| |
|
Gast |
#92013-08-17 06:50Wij hebben een besloten groepje dames,dus HYVES moet blijven. |
|
| |
|
Gast |
#102013-08-17 16:57Wietske de vries ja HYVES MOET BLIJVEN |
|
| |
|
Gast |
#112013-08-18 18:06hyves moet blijven,veel oudere mensen hebben veel plezier op hyves en bouwen mooie vriendschappen op,neem ze dat niet af,ik heb ook alleen maar hyves en hyves is alles voor mij, hyves mag niet weg maar moet blijven. |
|
| |
|
anoniempje eenzaam |
#122013-08-18 20:48hyves moet blijven ,,ik ben ook wat ouder .en heb mijn verzetje, met hyves zo kom je nog via hyves toch onder de mensen.ik ben zelf hulpbehoevend en kan niet meer goed de deur uit ,,en via hyves kom je nog goed met de mensen in gesprek via hyves ,,, dus hyves moet blijven ,,groetjes anoniempje eenzaam ,,,,, |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.