HYVES MOET BLIJVEN!!!
HYVES MOET BLIJVEN!!! / Mededelingen / TEKEN DE HYVES PETITIE GESTART OP 14 NOVEMBER 2012 / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-08-16 07:26hyves mag nooit weg !!! |
|
| |
|
Gast |
#22013-08-16 07:53oudere mensen snappen facebook niet waarom alleen denken aan de jongere |
|
| |
|
theresia |
#3 hyves is meer prive facebook leest iedereen iritant2013-08-16 07:57en hyves was eerder laten we met ze allen hyves aantrekkelijk maken voor iedereen en laat de ouderen hyves snappen het facebook gebeuren snappen ze niet |
|
| |
|
Gast |
#42013-08-16 08:12Hyves moet blijven vooral voor jongere kinderen die nog niet op facebook mogen omdat ze nog geen 12 zijn |
|
| |
|
Gast |
#52013-08-16 08:38ik zit al heel lang op hyves waarom moet het weg ik vind dat hyves moet blijven groetjes anita ter horst uit den Helder |
|
| |
|
Gast |
#6 nooit meer alleen2013-08-16 08:42als hyves weg gaat hebben de ouderen onder ons en mensen van onze leeftijd die van mooie dingen die ze maken en weer verkoop voor een kleine prijsje geen doel meer hyves moet echt blijven en facebook ja dat is echt meer voor de jongeren dus hou ook wat voor ons ja |
|
| |
|
Gast |
#72013-08-16 09:29hyves moet blijven ....lieve groetjes jac en dimphie |
|
| |
|
Gast |
#82013-08-16 09:32Hyves wordt door veel mensen graag gebruikt en vele vinden het ook prettiger als andere media zoals faceboek. |
|
| |
|
Karel |
#9 Hyves moet blijven2013-08-16 09:32Hyves wordt door veel mensen graag gebruikt en vele vinden het ook prettiger als andere media zoals faceboek. |
|
| |
|
Gast |
#102013-08-16 10:15hyves moet blijven pleace! |
|
| |
|
Truus |
#112013-08-16 10:17aub laat hyves blijven zonder hyves kom ik helemaal in een isolement. |
|
| |
|
Gast |
#122013-08-16 10:18Hyves is mijn alles, ik ben gehandicapt en heb zo mijn contacten waar ik heel erg blij mee ben, wat moet ik dan...als hyves er niet meer is??? dan heb ik NIETS meer!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#132013-08-16 10:21hyves betekend heel veel voor mij heb zo toch mijn contacten met de buitenwereld PLEACE |
|
| |
|
Gast |
#142013-08-16 10:42zeker blijven fijn ij t doet |
|
| |
|
Hyver + wat extra. |
#152013-08-16 12:42als nou gewoon iedereen doet wat ik gedaan hebt Goldmember worden en niet de draagkracht overlaat aan de totaal 30.000 goldmembers zo het er nu voorstaat dan blijft hyves gewoon voortbestaan & facebook is voor de jongeren ben zelf bijna 60 , leuk een compliment te ontvangen dat k jong ben. |
|
| |
|
gast |
#162013-08-16 12:47hyves moet blijven , A.U b, ik ben nog maar alleen , en heb door hyves fijne vrienden, en contacten naar buiten . dat is het enige nog wat ik heb |
|
| |
|
Gast |
#172013-08-16 14:34Hyves is Mederlands en ik ben Nederlands. Simpel toch? Daarom moet Hyves blijven voor de Nederlanders. |
|
| |
|
Gast |
#182013-08-16 15:14hyves moet blijven |
|
| |
|
Gast |
#192013-08-16 15:53Hoop echt dat Hyves blijft. |
|
| |
|
Gast |
#202013-08-16 16:47hyves moet beslsist blijven ,en je ziet hoeveel mensen op hyves zitten .Schrijf een reactie |
|
| |
|
Gast |
#212013-08-16 18:47ZEKER MOET HYVES BLIJVEN MAAR MOET DAN OOK MET VEEL PLSZIER GEBEUREN |
|
| |
|
twijffelaar |
#22 hyves2013-08-16 21:15als de leegloop naar fb getopt moet worden zal het aantrekkelijker gemaakt moeten worden om op hyves te komen en blijven".je kan dus beter de vraag op fb stellen ,waarom zit je op fb en ben je bij hyves weg gegaan. wie weet kom je achter de onvervulde wensen van mensen die inmiddels zijn vertrokken. en wat is er nodig om deze personen weer terug te krijgen. |
|
| |
|
Gast |
#232013-08-16 23:45gewoon doorgaan in 2014 en 2015 enz |
|
| |
|
Shameena7 |
#242013-08-17 14:02Hyves moet blijven ,ik heb er veel contacten aan overgehouden .En ik het een gezellige site vind ook aangaande spelletjes te doen. |
|
| |
|
Gast |
#252013-08-18 12:38Hyves is een groot deel van me leven geworden in bijna 6 jaar tijd dat ik lid ben vooral na het overlijden van onze zoon. als Yves weg gaat ben ik zijn herinnering Hyve ook kwijt op Hyve kan je zoveel meer ouderen hebben er mee aan het is ook een deel van hun leven geworden als je al de reacties leest pak het ze niet af en laat HYVES BLIJVEN! anders maken ze zoveel kapot van zoveel mensen. en het antwoord van hyver wat extra nr 15 is ook mooi!. |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
677 handtekeningen
677 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 022 handtekeningen
512 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
379 handtekeningen
379 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 714 handtekeningen
185 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
173 handtekeningen
173 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
166 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.