HYVES MOET BLIJVEN!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Aan alle werkloze huisvrouwen; U vindt vast wel weer een nieuw onderkomen toch!
De enkele vastgeroeste bezoeker die Hyves nog trekt is ook geen brood aan te verdienen (werkeloze huisvrouwen zonder opleiding & zeer jonge kinderen)
Dus ik zeg zsm de stekker eruit en die paar duizend eenvoudige lieden vinden vast wel weer een nieuw onderkomen toch!
Dat je,je fantasie op je eigen site helemaal kwijt kan. Dat het makkelijk te bedienen is. Dat je, je foto's er op kwijt kan. Omdat het veel meer privé is dan Facebook. Omdat het meer diepgang heeft dan FB en door diegene die er in geïnteresseerd zijn wordt gelezen.
834
voor de mensen die niet uit de voeten kunnen en zijn er zo velen er van.
vrienden onderelkaar,leuk en gezellig,daat knap een mens van op
laat het blijven hyver,
anders vallen ze straks in een vervelende tijd ,
dus mensen laar het blijven.daar doen jullie iedereen een heel groot plezier mee,en dankbaarheid van hun.
bedankt gr v mij.coby.
Re: 834
Probleem is alleen dat jullie doelgroep niks oplevert bij adverteerders. Kortom vanuit marketing technisch oogpunt bekeken totaal niet interessant. Dat is simpelweg de reden dat een platform wordt gesloten....niks meer, niks minder.
Ik heb buiten mijn prive Hyves twee eigen site´s.Een gedichten site,en die heeft bijna 17000
leden.was ruim 18000 maar er zijn al leden gestopt met hyves.En omdat ik zelf ernstig C.O.P.D longenficeem heb ben ik samen met mijn dochter een C.O.P.D hyves begonnen waar alles over deze verschrikkelijke ziekte te vinden is.
Deze hyves heeft 1650 leden.
Maar ik kan wel helaas merken dat er steeds minder leden op deze hyves kijken.En ik begrijp het niet want op hyves heb je veel meer mogenlijkheden en kan je veel uitgebreider contacten onderhouden.
Ik hoop zo dat Hyves niet stopt.
Gr Ria Koster
kring spelen heel veel mensen op hyves dus please laat hyves blijven
| This discussion has been closed. |
Vind het allemaal zeer triest,en hoop net als veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele andere dat HYVES mag blijven WAT MOETEN WE ANDERS.
vr.gr.Ria.