Huisartsenpost Hellevoetsluis moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wel meer dan 100 Euro/maand betalen en de bereikbaarheid van de zorg afbreken? Waar blijft de reactie van de verzekeraars, die moeten toezien dat de kosten toeneen omdat de zorg niet op tijd geboden kon wordenn?
De afstand naar Spijkenisse is te ver en zal te veel tijd vragen om het te bereiken.
als het zo doorgaat zijn over een paar jaar
alleen de banken nog gezond nou ja)
Een goede optie is ook de poli in Brielle met intern een apotheek en als buur de ambulancepost.
En dan zou ik volgend jaar een potje urine moeten gaan brengen met het openbaar vervoer?, lijk me niet logisch
Voortaan maar gelijk 112 bellen als het ernstig is of je hebt geen eigen vervoer. Dan maar met de ambulance kost veel meer en misschien komen ze er dan wel achter dat men verkeerd bezig is.
HAP hvoet
Iemand bekend met de reden van de sluiting? Wie is hier nu de boeman, de zorgverzekeraar, de gemeente Hvoet of mss de gemeente Rdam? of de politiek? mss wel Europa, wie zal het zeggen?
En als de HAP niet sluit, wat gaan ze dán sluiten? Ten koste waarvan, dat zal wel weer, mag het blijven? Of ten koste waarvan moet het sluiten.. om 't even
in het weekend. Ervaring met Dirksland en Rotterdam.
Dit mag gewoonweg niet.
Bel dan voortaan de Ambulance schijt aan
Wij kunnen niet zonder een HAP!
Het zou verschrikkelijk zijn als je de HAP nodig zou hebben en er is niks in de buurt.
Chaos in de HAP
Afgelopen weekend in de HAP Spijkenisse geweest. Het was een totale CHAOS. Ben zelf met voorrang behandeld dus wachttijd weet ik niet maar die moet vreselijk zijn geweest. Wachtkamer meer dan vol, zelfs de gang vol mensen, te weinig personeel. Leek meer een veldhospitaal in een rampgebied dan een fatsoenlijke huisartsenpost. Dit bedoelen ze dus met bezuinigen. Niets ten nadele van het personeel overigens.
Honden worden beter behandeld!!!!!
De Hoge Heren kijken alleen maar waar ze hun Jacht kunnen stallen!!!!!!
| This discussion has been closed. |