home walter thijs
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie home walter thijs.
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-12-06 13:28- Date of removal: 2012-12-11
- Verwijderingsreden:
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2012-12-06 14:07- Date of removal: 2012-12-11
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#3 :(2012-12-06 18:35Vakanties in Koksijde moeten bijven! Asjebleft??? |
|
| |
|
Gast |
#4 :'(2012-12-06 20:18Er zijn zoveel mooie herinneringen aan dit huis verbonden :( |
|
| |
|
Yordi |
#52012-12-06 21:56Bij deze de enige echte Move Tegen Pesten, het allerlaatste filmpje opgenomen te Home Walter Thijs !!!!! http://www.youtube.com/watch?v=mGIVpXx_gJI |
|
| |
|
Gast |
#62012-12-06 22:26alles hangt daar gewoon van de herinneringen! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2012-12-06 22:34- Date of removal: 2012-12-11
- Verwijderingsreden:
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2012-12-06 22:42- Date of removal: 2012-12-11
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#9 jmmr2012-12-06 22:48'k Vond het joetz kamp heel erg leuk, hopelijk kan het evenzeer nog doorgaan... |
|
| |
|
pincachu |
#102012-12-06 23:26NOOOOOOOOOOOOOoo mijn baby van bakstenen mag niet weggaan! ik ga wenen. toedels |
|
| |
|
Gast |
#11 NEE !2012-12-06 23:30Ik heb me vroeger altijd te pletter geamuseerd op Factor 10/JOETZ. Het zou jammer zijn als de kinderen van deze generatie er niet van zouden kunnen genieten! Jammer |
|
| |
|
Gast |
#12 SCHANDE2012-12-07 00:19SCHANDALIG !!! Dit is een toplocatie, Pure nostalgie voor de oudere en het paradijs voor de nieuwe generatie, FOEI wat is me dit seg ! |
|
| |
|
Gast |
#13 seppe2012-12-07 14:35ey niet van dat eh tijde gemaakt daar dus was da |
|
| |
|
kevin |
#14 Re:2012-12-07 17:20ja dat is echt |
|
| |
|
mireicea |
#152012-12-08 12:23Ik heb er verscheidene jaren een super vakantie gehad. Dit was wel in de jaren '70. |
|
| |
|
gerry |
#16 traditie2012-12-11 01:11zelf mijn papa is 40 jaar geleden daar op kamp geweest het mag gewoon niet weggaan koksijde 4ever |
|
| |
|
Gast |
#172012-12-11 16:51Ik ben zelf een paar jaar megeweest en vind dit heel spijtig! |
|
| |
|
g Gast |
#182013-10-25 20:44de beste herinneringen van mijn jeugd liggen hier en hoop dat mijn kinderen dit ook mogen meemaken |
|
| |
|
Gast |
#19 home walter thijs2016-02-26 19:49ik was er vanaf 1968 tot 1975 heb er mijn eerste kus gekregen maar niet mijn laaste ben er van 1978 -79-80-81 als leider alle zeer mooien herinnering (heb er zelf in de bak gezeten ) gérard alias coco elke morgen de vlaggroet hijst de vlag dat was ik is er iemand die mijn kent ? |
|
| |
|
Gast |
#20 Re: home walter thijs2016-02-26 19:50ok fijne tijd coco |
|
| |
|
Gast |
#212016-08-14 16:37Ik ben er ook verschillende keren geweest,zeer spijtig!! |
|
| |
|
Gast |
#22 Re:2016-12-04 11:36zeer fijn Yordi goed gedaan ik herken de binnen zaal van home walter thijs ben er 6 jaar als kind geweest en 5 jaar als monitor bij naam coco groetjes Gérard |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.