Stichting de Hofstede Asserbos behouden zoals het is!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Laat de gemeente zich bedenken waar ze mee bezig zijn. Het is voor de bezoekers van het Asser bos aangenaam verpozen en een bezoek aan de dier weide met daarna een drankje of hapje een heerlijk uit je. Ook voor de medewerkers van de hofstede e.d.
het is in en in triest hoe gemeente assen met hun ''erf''-goed omgaat, steeds meer van ons oude assen verdwijnt door sloop of bezuinigingen... gemeente assen waar zijn jullie mee bezig!
Het zou zo zonde zijn, het is een prachtig kleinschalig initiatief die assen juist siert!
Het gebouw staat er nog maar net, het is allemaal prachtig zoals het nu is.
Het zou zonde zijn als de Hofstede zou moeten verdwijnen ten koste van een 'commerciële' club.
Een mooie taak voor de bestuurders van Assen om dit onheil op tijd te doen keren.
Re:
Ik vind het project zo belangrijk voor de mensen die daar werken, bovendien is de sfeer heel prettig. Bij de Hofstede in het Asserbos kom ik iedere maand wel een paar keer. Zoveel Assenaren genieten hiervan! Het kan in ASSEN toch niet waar zijn dat zoiets belangrijks platgewalst wordt! Ik hoop echt dat de gemeente zich beraad op wijsheid en inzicht.
| This discussion has been closed. |