Stichting de Hofstede Asserbos behouden zoals het is!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is zo belangrijk dat mensen met een beperking naar de
arbeidsmarkt weer een zinvolle dagbesteding hebben.
Dit mag niet verdwijnen,ook zo,n mooie combinatie naast de kinderboerderij
in het Asserbos.
Re:
wij gaan er altijd met veel plezier heen met onze kids en vinden het heerlijk om door het theehuis geholpen te worden met de consumpties en bovenal genieten we van de diertjes en speelgelegeheid. Het is fantastisch dat mensen met een beperking deze plek als werkplek mogen ervaren en daarom moet het zo blijven, het zou een groot gemis zijn voor vele assenaren
Sjakie #67 heeft het goed verwoord.
Allemaal grootse plannen uitwerken/uitvoeren waarvan je op voorhand kunt bedenken dat is niet rendabel in een plaats als Assen. Daar gaat een aantal jaren geld bij.
Wordt vervolgens voor een euro van de hand gedaan om er maar af te zijn.
Let maar op, over een paar jaar is er een wethouder die zegt:
die mooie kinderboerderij in het centrum van het bos hadden we nooit verloren mogen laten gaan.
Dit was een unieke mooie locatie.
O ja uhm het milieu educatief centrum kan niet uit dus die verkopen we voor een euro aan een ondernemer die er een hotel van maakt.
De gemeente moet de ogen ff open doen niet alleen met het sluiten van de hofstede maar ook naar een aantal personen in de hofstede die de hofstede te grond brengen
Helaas weet ik er meer van erg jammer dat dit zo heb moeten lopen aangezien dat iemand van de hofstede juist hele goeie ideeen had om het nog beter te kunnen laten lopen en de medewerkers nog beter kunnen helpen helaas mogt dit niet baten en nu word de hofstede te gronde gericht ik betreur sit cker en ben erg teleurgesteld in de gemeente assen ik hoop met deze petitie cker dat de hofstede blijft
onvoorstelbaar
Handen af van de werkplek voor deze mensen. Weg met de plannen voor een educatief centrum. Ik hoop dat 60.000 inwoners van assen er helemaal voor gaan liggen. De mensen die daar nu werken zijn voor ons heel belangrijk. Het kopje koffie, ijsje of andere lekkernij wordt door die mensen heel goed verzorgt. Wij komen ook daardoor veelvuldig naar het theehuis. Dus blijf met je handen van de werkplek van die mensen af. Verzin liever eens iets nuttigs op een andere plaats.
Tuurlijk moet dit blijven, is Assen nou gek of zo om alles wat mooi is in Assen kapot te maken
Re:
oe... 60.000... Het zou mooi zijn dat we dat gaan redden. Ik zou zeggen zegt het voort en met zijn allen tekenen!!!!
Is hart van Nederland al gecontact?
Re:
Dat is misschien een idee, ik zal het neerleggen bij de beheersters van de facebook site.
| This discussion has been closed. |