Stichting de Hofstede Asserbos behouden zoals het is!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Met vriendelijke groet, Frank en Arie Huisman.
Wij drinken dan iets bij de Hofstede. Wij vinden het heel jammer dat dit gaat verdwijnen vooral ook voor de mensen die er met zoveel plezier aan het werk zijn .
Een miskleun van de Gemeente Assen.
Ik heb ook een berichtje naar miniman geschreven. Waarom worden toch altijd de mensen gepakt die zo blij zijn dat ze een dagbesteding hebben. Wij komen er geregeld met de kleinkinderen of met mijn gehandicapte zus en gaan dan ook altijd iets drinken op het terras. We wonen niet in assen, maar Rolde . Laat de gemeente eerst eens kijken naar een potje voor de mensen die het nodig hebben en niet al het geld steken in de luchtkastelen die ze bedenken voor Assen. Alles wordt zo afgebroken zodat de gezelligheid verdwijnt.
waarom weer een de kwetsbare doelgroep treffen met de bezuinigings maatregelen?
Waarom een gezellig uitje weg halen uit Assen, een leuke middag op de kinderboerderij met lekkers erbij..
Hoe haalt iemand het in zijn of haar hoofd
Wat is er toch met het bestuur van Gemeente Assen aan de hand
Alles wat maar mooi is en word bezocht door Assenaren word tegen de grond gegooid of opgedoekt .
Als het maar geld opleverd dat is het enige waar ze aan denken maar aan de burgers die ze hebben
gekozen ho maar .
Laat dit iets zijn om mee te nemen met het stemmen lijkt mij .
Eigenlijk ben ik boos !!! Zo veel betrokken medewerkers en zoveel ervaring en zo veel hulp aan de mdewerkers die dat nodig hebben.
Gemeente Assen schaam je.
Niet elimineren maar helpen en gauw !!!
Paul R. den Hartog
Open houden!!!!
Sociaal-maatschappelijke belangen staan hier op het spel!!!
Gemeente Assen, open uw ogen en niet alleen voor de verkiezingen!!!
De keuzes om subsidies te stoppen, moeten lange termijn doelen dienen!!!
Dat is deze keus dus niet!!!
Stichting de Hofstede, veel succes gewenst met het behouden van de kinderboerderij en theeschenkerij!!!
Gemeente Assen. Schaam u.
Zonde als zo'n mooi initiatief verloren gaat en 10-tallen mensen hun werkplezier vergalt wordt en honderden bezoekers het theehuis en de andere locaties niet meer kunnen bezoeken. Foei gemeente Assen. Schaam u om de subsidiekraan van dit project dicht te draaien.
Vroeger gingen wij er met onze kinderen heen en nu met ons kleinkind.
Die vindt het ook prachtig om daar te zijn.
En de medewerkers zijn daar heel betrokken met het wel en wee van de dieren.
Dit mag niet gesloten worden !
sorry maar de kinderboerdij en thee huis gaat echt niet weg alleen de hofstee houdt ermee op ( en er wordt gezocht naar nieuwe mensen die theehuis willen voorzien.
welke malloot dit heeft gezegt is gewoon dom
Bovendien is een commerciële horeca-exploitant vermoedelijk helemaal niet te vinden voor het MEC. Horeca op deze plek is immers alleen in het seizoen rendabel. Zie vergelijkbare locaties in bijvoorbeeld het Stadspark in Groningen en bij de kinderboerderij in Roden.
| This discussion has been closed. |