helpSheba
Neem contact op met de schrijver van de petitie
hallo kom haal sheba uit dat hok is zielig ze heeft liefde nodig
en lekker buiten rond rennen
Red dat arme dier, dit moet niet kunnen...
hallo haal dat beestje weg daar het heeft lang genoeg geduurd
Het enige beest wat op aarde is ,is helaas de mens.
kom op haal altublief sheba daar weg ik kan het niet meer aan zien zo zielig ze kan
daar toch niet leven ze heeft aan dacht nodig en liefde en warmte ze moet rond kunnen
in de natuur ik vindt dat het veel te lang duurd kom op regel wat dat ze daar uit kan
Dieren hebben ook het recht op een goed leven!!!
kom op zeg haal sheba uit dat hok dit houd ze niet vol zo
geef sheba toch een super mandje
dit duurd te lang voor sheba
hallo kom op haal sheba daar weg krijgt geen liefde geen aandacht ja wat eten en dan kan sheba
weer alleen in dat kot zitten met die schimmel
zouden jullie in die zooi willen ziitten en 24 uur op gesloten zitten in het kot het is dieptriest
kom op nou haal sheba daar weg dit heeft veel te lang geduurd
ze moet aandacht hebben en liefde en rond kunnen rennen
sheba verdiend dit niet in zo een vies kot zitten
hallo haal sheba daar weg dit kan niet stop hier mee dit kan niet sheba verdiend een fijner leven al dit
in zo een smerig kot
red dit arme dier!!!
Re:
is dit zo,;schandalig dat zulke onwaardige mensen de leiding hebben;hopelijk maken ze ooit hetzelfde mee als Sheba

ping pong ping pedong
Re:
hallo haal sheba daar aub weg ze verdiend een goude mandje ze zit hier nou 2 maanden en nog niks kom op dit kan niet ze heeft liefde nodig en goeie verzorging en lekker eten en buiten rond kunnen rennen schandalig dit niemand kijkt naar haar om ze zit hier 24 uur in dit smerig kot krijgt geen daglicht vreselijk als ik dit zie dit doet pijn
| This discussion has been closed. |
Re:
#2: -
Eigenaars zonder HART en Burgemeester ook zonder HART Bahhh bahhh bahhhh