helpSheba

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie helpSheba.


Gast

#1

2015-02-25 21:03

Geef Sheba aub een mooier leven

Gast

#2

2015-02-25 21:23

Beste,

Ik heb al meermaals een smeekbede gestuurd naar de burgemeester. Dit zonder resultaat, nogmaals vraag ik u om dit beestje een beter leven te gunnen! En jawel, u kunt dit wel waarmaken! U heeft macht! En moest ik die macht hebben dan zou mij dat ook lukken, dus waarom u niet? Ik wil mijn dierenarts naar daar laten gaan en die zal constateren dat deze hond niet zit waar hij moet zitten. Dus komaan, doe er wat aan. Het moest al gisteren gebeurd zijn!

Groetjes Daphne

Gast

#3 Re:

2015-02-25 21:23

#1: -  

 het word de hoogste tijd dat daar iemand zijn verantwoordelijkheid neemt!! wat is me dat nu ... mensen leven in zo een slechte omstandigheid normaal als de gezondheidsinspectie dat ziet dat is al een klacht op zich!! en dan die honden !!! dat is meer dan een schande de dierenartsen die dit geen verwaarlozing noemen MOETEN HUN NAAM DIERENARTS VERLIEZEN !! schamen jullie zich niet ???? grtjs van een echte dierenvriend ,diane amelincxk en kom het eens zeggen in mijn gezicht als ze durven !! schande ja een grote schande DIT MOET EN ZAL HET NIEWS NOG HALEN EN DOE ZO VERDER BRENDA EN TEAMMENSEN xxxxxxxx dikke dikke pluim en vele likjes van al mijn gezonde honden

 


Gast

#4

2015-02-25 21:41

Als men dieren verwaarloosd dan vindt ik dat ze er geen zouden mogen houden!

Gast

#5

2015-02-25 21:56

Hoe sneller dat dier een betere thuis lkrijgt, hoe beter... de onrespectvolle, degoutantie wijze waarop deze mensen dit dier behandelen zegt alles over hun karakter, de educatie die ze genoten hebben en de opvoeding die ze hun kinderen meegeven. Dit zijn duidelijk machtsgeile sukkels zonder enige ethiek, die zelfs niet het lef hebben om de verantwoordelijkheden te nemen voor keuzes in hun leven . Weinig benijdenswaardig uitschot, ondanks alle politieke en andere spelletjes. Hoogmoed komt ten val, vroeg of laat, en dan wil ik niet in hun schoenen staan. 

 


Gast

#6

2015-02-25 22:01

Schande dat de burgemeester en dierenarts deze hond er goed uit vinden zien en dat zijn leefomgeving volgens hun goed is !!!!
Geen ogen en geen hart schijnbaar?!!

Gast

#7

2015-02-25 22:17

Dit moet opgelost worden en aan vriendjes politiek heeft deze lieverd geen boodschap.Om lange tijd in deze omstandigheden te moeten leven verdiend geen enkel dier of mens en bij vaststelling had deze in beslag moeten genomen worden.Deze toestand mag en kan niet goed gepraat worden en zeker niet de manier waarop de burgemeester zijn taak uitvoerd.Ook hij is nu medeplichtig aan geen hulp verlenen aan een dier in nood en als de politie deze toestand normaal vind vraag ik mij af hoe het in die gemeente er verder aan toe gaat......

Gast

#8

2015-02-25 22:17

Het is een schande dat zulke dingen zo maar kunnen
Doe hier iets aan mehr De Burgemeester ik ben
In mijn jeugd opgegroeid in Eernegem wel ik beschaamd in uw plaats . Er zijn zoveel mensen die dar dier een ere leven willen geven en dat hou u tegen .waarom om te tonen dat je het voor het zeggen hebt of omdat jz bezig bent met vriendjes politiek

Gast

#9

2015-02-25 22:17

Burgemeester van Eernegem en consoorten: schaam u en leer bij! Dieren hebben rechten!!
auke

#10

2015-02-25 22:28

Geen enkel huisdier hoeft zo te leven,dus ook deze hond niet.Ook al ziet hij er volgens jullie goed uit,een hond heeft evengoed contact nodig.Gun hem dan ook het leven waar hij recht op heeft!


Gast

#11

2015-02-25 22:31

Super dat u deze petitie opstart!
Dat het arme beestje terug een normaal leven kan leiden bij mensen die wel om de hond geven zoals hij is.

Gast

#12

2015-02-25 23:55

Sheba MOET een beter leven krijgen. En de als de burgemeester en dierenarts dit normaal vinden kunnen ze beter hun titel afgeven want ze zijn hem niet waard.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-02-26 00:02



Gast

#14

2015-02-26 00:45

Ben zo verontwaardigd dat hier niets aangedaan word door politie of Burgemeester ,verschrikkelijk hoe dit dier behandeld word dit kan niet ben echt droevig ,Groetjes

Gast

#15

2015-02-26 01:38

Mag niet verwaarloosd weer voor niet Hond en katten . Hoe heb graag liefde nodig en proper huis ... Doei kimmeke
#15

#16 sheba

2015-02-26 01:41

Veel zij echt nodig liefde en aandacht goed nieuw baasje nodig en heeft haar twee kans aub ! Mag niet lijden aan zij . Hond hetzelfde als kindje zoals wij .. gevoelig hond heb wel hoor ! Respect voor haar en AUB REDDEN HAAR EN NIEUWE LEVEN GEEFT HAAR !!! 


Gast

#17

2015-02-26 04:41

ik hoop dat we dit beestje kunnen helpen !!

Gast

#18

2015-02-26 05:11

Help de dieren stop de mishandeling!!

Gast

#19

2015-02-26 05:55

Dit moet stoppen, Sheba verdient een gouden mand geen stort om in te leven

Gast

#20

2015-02-26 06:14

Deze hond is duidelijk gedumpt! Eet beschimmeld eten en water met ziektekiemen! Een hel voor dat onschuldig dier die gewoon door zijn baas niet graag word gezien! Schandalig,

Gast

#21

2015-02-26 06:22

Vind erg dan ze da beestje nog steeds nie weg hebben gehaald daar zouden zelfde moeten doen met die eigenaars

Gast

#22

2015-02-26 06:33

Spijtig dat in deze tijden er nog altijd mensen zijn die zo weinig respect hebben voor hun huisdieren. Als het werkelijk zelfs te veel moeite is om dat smerig kot eens te kuisen en de hond af en toe eens uit te laten, ware het beter dat ze hem wegdoen naar het asiel, waar hij de kans op een beter thuis zou krijgen. Honden en andere huisdieren verdienen dit soort "baasjes" niet.

Gast

#23

2015-02-26 06:38

Hoop dat dit opgelost zal worden , jammer dat onze gemeente in zo een slecht daglicht staat nu, heb er vertrouwen in dat er actie zal ondernomen worden !

Gast

#24

2015-02-26 06:40

dat beestje moet daar weg een schande dat het anno 2015 nog steeds kan om je huisdier zo te laten creperen verschrikkelijk vind ik dit

Gast

#25

2015-02-26 07:20

Dit kan toch niet in een geciviliseerd land...kom op haal dat beestje daar weg...er zijn genoeg mensen die een liefdevol tehuis kunnen bieden...
SHAME ON YOU !!!!!!!!!!!!!