helpSheba
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik heb al meermaals een smeekbede gestuurd naar de burgemeester. Dit zonder resultaat, nogmaals vraag ik u om dit beestje een beter leven te gunnen! En jawel, u kunt dit wel waarmaken! U heeft macht! En moest ik die macht hebben dan zou mij dat ook lukken, dus waarom u niet? Ik wil mijn dierenarts naar daar laten gaan en die zal constateren dat deze hond niet zit waar hij moet zitten. Dus komaan, doe er wat aan. Het moest al gisteren gebeurd zijn!
Groetjes Daphne
Re:
het word de hoogste tijd dat daar iemand zijn verantwoordelijkheid neemt!! wat is me dat nu ... mensen leven in zo een slechte omstandigheid normaal als de gezondheidsinspectie dat ziet dat is al een klacht op zich!! en dan die honden !!! dat is meer dan een schande de dierenartsen die dit geen verwaarlozing noemen MOETEN HUN NAAM DIERENARTS VERLIEZEN !! schamen jullie zich niet ???? grtjs van een echte dierenvriend ,diane amelincxk en kom het eens zeggen in mijn gezicht als ze durven !! schande ja een grote schande DIT MOET EN ZAL HET NIEWS NOG HALEN EN DOE ZO VERDER BRENDA EN TEAMMENSEN xxxxxxxx dikke dikke pluim en vele likjes van al mijn gezonde honden
Hoe sneller dat dier een betere thuis lkrijgt, hoe beter... de onrespectvolle, degoutantie wijze waarop deze mensen dit dier behandelen zegt alles over hun karakter, de educatie die ze genoten hebben en de opvoeding die ze hun kinderen meegeven. Dit zijn duidelijk machtsgeile sukkels zonder enige ethiek, die zelfs niet het lef hebben om de verantwoordelijkheden te nemen voor keuzes in hun leven . Weinig benijdenswaardig uitschot, ondanks alle politieke en andere spelletjes. Hoogmoed komt ten val, vroeg of laat, en dan wil ik niet in hun schoenen staan.
Geen ogen en geen hart schijnbaar?!!
Doe hier iets aan mehr De Burgemeester ik ben
In mijn jeugd opgegroeid in Eernegem wel ik beschaamd in uw plaats . Er zijn zoveel mensen die dar dier een ere leven willen geven en dat hou u tegen .waarom om te tonen dat je het voor het zeggen hebt of omdat jz bezig bent met vriendjes politiek
Geen enkel huisdier hoeft zo te leven,dus ook deze hond niet.Ook al ziet hij er volgens jullie goed uit,een hond heeft evengoed contact nodig.Gun hem dan ook het leven waar hij recht op heeft!
Dat het arme beestje terug een normaal leven kan leiden bij mensen die wel om de hond geven zoals hij is.
This comment has been removed by the author of the petition.
sheba
Veel zij echt nodig liefde en aandacht goed nieuw baasje nodig en heeft haar twee kans aub ! Mag niet lijden aan zij . Hond hetzelfde als kindje zoals wij .. gevoelig hond heb wel hoor ! Respect voor haar en AUB REDDEN HAAR EN NIEUWE LEVEN GEEFT HAAR !!!
SHAME ON YOU !!!!!!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |