Help de Galberen in China en Vietnam
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help de Galberen in China en Vietnam.
![]() Anonymous |
#12013-12-29 23:23Help de maanberen in China |
|
| |
|
Gast |
#22014-01-03 00:01Goede actie ! Walgelijk wat er met de beren gebeurd dit moet stoppen !! |
|
| |
|
Gast |
#32014-01-03 19:42this cruelty has to stop |
|
| |
|
Gast |
#42014-01-04 11:32stop onmiddellijk ! die dieren verdienen evenveel respect als wij mensen. |
|
| |
|
Gast |
#52014-01-16 11:35deze dieren moeten gered worden, verschrikkelijk zitten wel dertig jaar in erbarmelijke omstandigheden opgesloten,pijn,pijn, niks geen leven, geef die dieren hun vrijheid terug,dit moet stoppen |
|
| |
|
Gast |
#62014-03-07 10:39have mercy on these poor animals please !!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72014-03-12 13:36Galberen houden moet stoppen. Schande om die dieren te misbruiken. De hele dag door! Een berenleven lang! Als het kon plaatswisselen met de mensen die de beren dit aandoen, en de mensen die dit nodig vinden en de gal gebruiken. Wat moeten ze er in hemelsnaam mee! |
|
| |
|
Gast |
#82014-10-07 18:36Hier draait mijn maag van om. Allemachtig wat een dierenleed. En wat een hersenloos vreselijk dom volk die Chinezen |
|
| |
|
Gast |
#92014-10-07 18:51stop dierenleed |
|
| |
|
Gast |
#102014-10-08 04:34Ik hoop dat dit verboden gaat worden , pure dierenmishandeling |
|
| |
|
bearly ever after |
#112014-10-08 09:55Is er ook bekend voor welke producten dit gebruikt wordt? Zodat we door niet meer te kopen ook kunnen boycotten? |
|
| |
|
Gast |
#122014-10-08 10:21dierenleed moet per direct stoppen |
|
| |
|
Gast |
#132014-10-08 10:26echt vreselijk dit mag gewoon niet gebeuren dit moet tegen gehouden worden en dat vind ik trouwens voor alle dierenleed |
|
| |
|
Gast |
#142014-10-08 11:01als het van mij afhangt mogen ze hetzelfde doen met die mensen(dus een drain steken om gal af te tappen) zoals bepaalde mensen dit doen met die beren, geen genade voor zo een mensen) |
|
| |
|
Gast |
#152014-10-08 13:49Verschrikkelijk gewoon! Voor mijn part mag China van de kaart geveegd worden! Dit zijn onmensen! |
|
| |
|
Gast |
#162014-10-08 14:11RESPECT for ALL animals !! |
|
| |
|
Gast |
#172014-10-08 16:57Stop dit onnodige dierenleed !! |
|
| |
|
Gast |
#182014-10-08 18:42wat een gruweldaden wat zijn dat voor monsters die zoiets de beren aandoen ! DIT MOET STOPPEN ZET DIE LUI MAAR EENS IN DE DIERENTUIN TUSSEN DE LEEUWEN DIE DIERENBEULENER IS AL GENOEG DIERENLEED GEEN ENKEL DIER VERDIENT DIT JE HEBT MEER LIEFDE VAN EEN DIER DAN VAN SOMMIGE MONSTERS VAN MENSEN ZOALS DE CHINEZEN EN VIETNAMEZEN ZE ZOUDEN TOCH BETER MOETEN WETEN ZEKER NA HIROSCHIMAWETEN ZE TOCH WAT PIJN IS WAT ZIJN DAT VOOR MENSEN DOMBO'S VAN DE GROOTSTE SOORT HOOP DAT DIT STOPT DIT DIERENLEED IK WALG VAN ZULKE MONSTERS VAN MENSEN WANT IN MIJN OGEN ZIJN DAT GEEN MENSEN !!!! |
|
| |
|
Gast |
#192014-10-08 18:57dit is de allerergste dierenmishandeling van de geboorte tot de dood extreme pijn |
|
| |
|
Gast |
#202014-10-08 19:23Verschrikkelijk dit moet stoppen...help de beren. |
|
| |
|
Gast |
#212014-10-08 19:35Zeer goed initiatief. Deze praktijken kunnen niet! |
|
| |
|
Gast |
#222014-10-09 14:51dit moet stoppen !!!! |
|
| |
|
Gast |
#232014-10-09 14:59Deze beren lijden ontzettend veel pijn door de gal die men van ze afneemt. Koop geen galzeep en dergelijke spullen meer. |
|
| |
|
Gast |
#242014-10-09 15:49Waarom moeten dieren zo lijden voor de grillen van de mensen. |
|
| |
|
Gast |
#252014-10-09 22:28Ik word hier heel verdrietig en onpasselijk van. Afschuwelijk! Dat iemand dit een dier aan kan doen vind ik onbegrijpelijk. Dit moet zo snel mogelijk stoppen!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
