Geen vluchten na elven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
boeren ruhr gebied Luik vliegveld
het ED zou hier aandacht aan moeten geven
ook het openbaar maken van het klachten nummer zou goed zijn
Nooit meer uitrusten in het weekend...
Door de toenemende frequentie van de vluchten, wordt de rust zowel overdag als ook in de avond steeds meer verstoord. Ik draai pittige weken op het werk en probeer derhalve in het weekend bij te tanken. Tegenwoordig lukt me zelfs dat niet meer. Al vanaf 08,15 uur komen er enkele toestellen redelijk kort achter elkaar over. Van de eerste wordt ik, en ik ben echt een hele goede slaper, steeds weer wakker, en als ik dan een tweede poging doe om alsnog weg te vallen, komt er binnen het half uur nog één over, waardoor ik het nu steeds weer op moet geven omdat ik echt klaar wakker ben. Indien de vluchten door de week dan ook nog tot middernacht zouden gaan, weet ik niet hoe lang het goed zal blijven gaan met mijn gezondheid. Ik ben er zeker van dat er meer bewoners in de regio problemen gaan krijgen.
overdag natuurlijk ook maar dat is nog te accepteren
Dus ik heb al meer dan genoeg last van de helicopters heb die tussen Gize en Oirschot vooral in het donker vliegen.
Het is genoeg zo.
Het volgende Brabantse gezegde is op jullie goed van toepassing.
Een boer en een zög hebben nooit genög.
Een heer en een beer willen steeds meer.
Re:
Laagvliegend en 10 minuten vantevoren? Wat een onzin, 10 to 30 minuten voor de landing zit een vliegtuig zodanig hoog dat een normaal mens (die niet om elke vlieg int huis miept) nergens last van heeft.
Re:
Het vliegveld is er al sinds de 2de wereldoorlog, toen stond er amper nog wat. De huizen zijn erna gebouwd en deze azijnzeikers wisten er alles van toen ze er kwamen wonen. Mvg.
Re:
Dus als dat betekent dat er mensen sterven omdat donorvluchten niet uitgevoerd mogen worden voor uw slaapie slaapie ben u daar content mee?
Re:
WOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKAWOKKA. heerlijk.
Re:
Helaas voor de mensen {55+} die nog in onregelmatige/ volcontinudienst {moeten} doorwerken en overdags hun 'nachtrust' moeten nemen, en in de Herrie{achtse}Barrier Eindhoven wonen.
Ja, graag een dagdienstbaan en als het kan meteen verhuizen naar een k{r}ustgemeente voor de gezonde lucht en nachtrust.
| This discussion has been closed. |